خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر اسماعیل پور


 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر اسماعیل پور دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این محصول بـهتـریــن و کامـلتـریــن خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور که شامل نـکــات مـهــم و کـلیــدی می‌باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پـرداخــت آنـلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر اسماعیل پور

شرح مختصر :

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی

پیشگفتار :

در هزاره جدید، بازاریابی بین المللی، روش زندگی شرکت هایی شده است که قصد دارند به بقا و رشد خود در این دنیای پویای اقتصادی ادامه دهند. دهکده جهانی که هنوز چند صباحی از عمرش نگذشته، به بازار جهانی تبدیل شده است.

در این بازار جهانی مرتب رقبای جدیدی سربرمی آورند و رقبای قدیمی نیز با روش های گوناگون بازاریابی بین المللی مثل پیمان های استراتژیکی، خرید شرکت های خارجی و یا ادغام با آنها، برای خود سینرژی ایجاد می کنند. پدیده جهانی شده هم شرکت ها و هم دانشکده های مدیریت را مجبور کرده است که به شکل مدرن و پیچیده تری با بازاریابی بین المللی برخورد کنند و به این ترتیب مقوله بازاریابی بین المللی متناسب با نیاز بازار جهانی تکامل پیدا کرده است.

فصل اول: بازاریابی بین المللی 

بازاریابی بین المللی در سالهای گذشته اهمیت بسزایی برای شرکتها و سازمانها در سرتاسر جهان پیدا کرده است مهارت و دانش بازاریابی در سالهای اخیر آنچنان اهمیت پیدا کرده است که آن را به عنوان یکی از اجزا مهم بقای سازمانها و حتی کشورها می توان به شمار آورد و اهمیت بازاریابی بصورت فزاینده ای در حال افزایش است.

بازاریابی چیست؟

انجمن بازاریابی امریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است (بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تحقق یک ایده ، قیمت گذاری ، تبلیغات و توزیع کالا ، خدمت و یا عقاید و اندیشه هاست به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضا شود) یک بازاریاب در بازار داخلی باید بتواند با تغییر ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیر قابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد.

بازاریابی بین المللی :

چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد.به عبارت دیگر شناخت بازار هدف ، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند.بازاریابی بین المللی عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیت های بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور. در پیچیده ترین وجه بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیت های بازاریابی در بسیاری از کشورهاست.مانند شرکت فورد با درآمد جهانی بالغ بر ۷۵ میلیارد دلار که در ۱۲۰ کشور مختلف فعالیت می کند.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

 

فهرست فصول این کتاب :

فصل اول: بازاریابی بین المللی

فصل دوم: محیط اقتصادی

فصل سوم: محیط اقتصادی، جهانی شدن و اقتصاد ایران

فصل چهارم: نقش محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل

فصل پنجم: محیط سیاسی- حقوقی

فصل ششم: راهبردهای ورود به بازارهای خارجی

فصل هفتم: تحقیقات بازاریابی بین الملل

فصل هشتم: سازماندهی در بازاریابی بین¬المللی

فصل نهم: راهبرد محصول در بازارهای بین المللی

فصل دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

فصل یازدهم: راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی بین المللی

فصل دوازدهم: توزیع در بازارهای بین المللی

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

7000 تومان

3500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
69PDF3500 تومان

برچسب ها: , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد