نسخه کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده


دانلود کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

 

کتاب مدیریت بازاریابی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخه کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده می باشد که در قالب فایل PDF و در 851 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل کتاب از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

شرح فایل :

درباره مولف :

فیلیپ کاتلر متولد بیست هفتم ماه می سال 1931 شیکاگوی آمریکا یکی از معتبرترین صاحب نظران حوزه بازاریابی در جهان و استاد برجسته‌ی مرکز آموزی اس. سی. جانسون اند سان (s. c. johnson & son) در مدرسه عالی مدیریت کلاگ (kellogg) در دانشگاه نورت وسترن (Northwestern) ایوانستون ایالت ایلینویز است. پرفسور کاتلر دانشنامه کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه شیکاگو و ام آی تی (MIT) دریافت کرده است.

فیلیپ کاتلر مولف کتاب مدیریت بازاریابی (نشر پرنتیس هال) است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب رشته‌ی بازاریابی در موسسات برتر آموزش عالی جهان است. کاتلر کتاب‌های موفق دیگری از جمله کتاب پرفروش اصول بازاریابی را به رشته تحریر در آورده و نیز بیش از 100 مقاله در مجلات معتبر به چاپ رسانده است. وی تنها کسی است که به خاطر بهترین مقاله سالیانه در مجله بازاریابی (Journal of Marketing) بیش از سه بار جایزه ارزشمند Alpha kappa psi را به خود اختصاص داده است.

بخشی از مقدمه مترجم :

فرآیند جهانی شدن و سرعت پیشرفت‌های فنی باعث دگرگونی سریع بازارها شده است. موفقیت در بازارهای پر چالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایت‌های نامعقول فعالیت داشته باشند. محیطی که در آن از شکل گیری موانع رقابتی بطور جدی و در صورت نیاز قانونی جلوگیری به عمل آید، و بقاء و رشد در آن فقط در سایه تامین رضایت بیشتر مشتری میسر گردد. تحت شرایط رقابتی نه فقط مردم از مزیت انتخاب بهینه برخوردار می‌شوند که مصرف نظر از سایر مزایای آن عوامل تولید و منابع اقتصادی محدود نیز به بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها اختصاص می‌یابد.

درباره کتاب :

مدیریت بازاریابی

استقبال از کتاب اصول بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، موید نیاز دانش پژوهان کشورمان به کتابی مرجع در حوزه بازاریابی بوده است. از این رو مترجم علی رغم پاره ای از محدودیت‌ها کتاب مدیریت بازاریابی که از معتبرترین و جامعترین آثار در حوزه مدیریت بازاریابی است اقدام نمود. کتاب مدیریت بازاریابی نوشته اندیشمند معاصر رشته بازاریابی یعنی فیلیپ کاتلر است و در واقع مکمل کتاب اصول بازاریابی از همین مولف است.

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

 

 

فهرست فصل‌های کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر :

بخش اول – مفهوم مدیریت بازاریابی

فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

فصل دوم: تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا

 

بخش دوم − تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار

فصل پنجم: بررسی محیط بازاریابی

فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار

فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری

فصل هشتم: تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

فصل نهم: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف

 

بخش سوم – تهیه‌ی خط مشی های بازاریابی

فصل دهم: تمایز و تعیین جایگاه در بازار

فصل یازدهم: تکوین و تولید کالاهای جدید

فصل دوازدهم: مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا

فصل سیزدهم: خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران

فصل چهاردهم: طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

 

بخش چهارم – برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

فصل پانزدهم: مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی

فصل شانزدهم: اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا

فصل هفدهم: طراحی استراتژی‌ها و طرح های قیمت گذاری

فصل هجدهم: انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی

فصل نوزدهم: مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار

فصل بیستم: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه

فصل بیست و یکم: تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی

فصل بیست و دوم: مدیریت کارکنان فروش

فصل بیست و سوم: مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

 

بخش پنجم – اداره و مدیریت تلاش های بازار 

فصل بیست و چهارم: سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی

فصل بیست و پنجم: نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی

مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

 

هدیه راهنمای دانشجو: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول جدیدترین نمونه سوالات امتحانی و پر تکرار درس مدیریت بازاریابی با جواب می‌باشد.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

30,000 تومان

15,000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
851PDF15000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
مبینا رادمهر می گوید:

سلام این کتاب خیلی عالیه ممنون که گذاشتین تو سایت یه سوال داشتم من هر کتابی رو که بخوام برام میزارید روی سایت تا خرید کنم ؟

27 آوریل 2019
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام

ضمن تشکر از خرید و حسن انتخاب شما

برای درخواست کتاب موردنظر خودتان از بخش تماس با ما ی سایت با ما در ارتباط باشید.

(موفق و موید باشید)

1 می 2019
پاسخ به این نظر
ناصر مجیدی می گوید:

سلام خسته نباشید میگم بهتون خیلی عالی بود میخواستم بدونم این کتاب جزوه و تست هاشو دارید یا نه ممنون میشم جواب منو بدین.

11 می 2021
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام

کاربر گرامی ضمن تشکر از خرید و حسن انتخاب شما برای درخواست محصول از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

(شاد باشید)

12 می 2021