خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه بهمن فروزنده


خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

 

مدیریت بازاریابی کاتلر کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل بهتـریــن و کاملتـریــن خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر با ترجمه بهمن فروزنده از فصل 1 تا فصل 13 می‌باشد که در قالب فایل PDF و در 80 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. برای خرید و دانلود فایل از لینک پرداخـت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده pdf

بخشی از متن فایل :

فصل اول: ارزیابی و نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

چالشهای فعالیت‌های اقتصادی در اقتصاد جهان کدامند؟

1- اقتصاد جهانی – پیوندهای استراتژیک بین رفقا

2- شکاف درآمد که برای کاستن از آن دو راه حل وجود دارد.

الف) تجارت متقابل که در آن کشورهای فقیر برای کالاها و خدمات خریداری شده به جای پول کالا تحویل می‌دهند.

ب) تحقق تحویل بیشتر، دریافت کمتر.

3- محیط زیست و بازاریابی متعهد از نظر اجتماعی سیاستهای سبز مزیت رقابتی

4- پیشرفت‌های تکنولوژیک: بازاریابان هوشیار تکنولوژی را موجد جریان بی پایان فرصتها می‌دانند.

5- مشتری قدرتمند

6- سایر مسائل

مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

بازاریابی چیست ؟

فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، افراد و گروه‌ها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می‌کنند.

نیاز انسانی: عدم دسترسی به یک رضایتمندی اساسی است. نیاز در بافت حیاتی انسان و روان او وجود دارد.

خواسته‌ها: میل و علاقه به اقلام خاصی که بر طرف کننده نیاز است. خواسته بسیار زیاد است خواسته های بشر توسط نیروی اجتماعی و نهادهای فرهنگی در حال تغییر و تحول است.

تقاضا: همان خواستار شدن بعضی از محصولات خاص است که با نوعی توانایی و تماس برای خرید همراه شده باشد. خواسته‌ها زمانی به تقاضا تبدیل می‌شوند که با قدرت خرید همراه شوند.

کالاها: هر چیزی است که بتوان برای تامین یک نیاز یا خواسته عرضه کرد. یک کالا از سه جزء تشکیل می‌شود: محصول فیزیکی، خدمت و ایده، محصولات فیزیکی، وسائل ناقل برای ارائه خدمات به ما هستند.

وظیفه بازاریاب: فروش مزایا یا خدمات درون محصولات فیزیکی و نه تشریح ویژگی های فیزیکی آنها. فروشندگانی که به جای تفکر درباره نیاز مشتری، در اندیشه محصول فیزیکی باشند دچار نزدیک بینی بازاریابی هستند.

فایده: برآورد مصرف کننده از استعداد و توانایی کلی محصول ، برای تامین نیازها بیشتر است.

فایده از نظر دی رُز: تامین نیازهای مشتری همراه با رضامندی که با حداقل هزینه ممکن از بدست آوردن مالکیت و استفاده بدست
می آید.

مبادله: دریافت چیزی مطلوب از دیگری، در مقابل پرداختها به ازای آن.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پنج شرط مبادله :

1- حداقل دو طرف وجود داشته باشد.

2- هر یک از طرفین باید برای مبادله با طرف دیگر چیز مفید و با ارزشی در اختیار داشته باشد.

3- هر طرف باید دارای توانایی لازم برای برآورد و تحویل با طرف دیگر باشد.

4- هر طرف باید در رد یا قبول پیشنهاد طرف دیگر از آزادی عمل کامل برخوردار باشد.

5- هر طرف باید بر این باور باشد که انجام مبادله برای او مناسب است و نسبت به انجام این امر علاقمند باشد.

معامله: گونه ای از داد و ستد فایده، بین دو طرف یا بیشتر است.

معامله پایاپای: داد و ستد کالا یا خدمات در مقابل کالا یا خدمات دیگر.

شرایط معامله: وجود حداقل دو چیز مفید و باارزش، شرایطی که روی آن توافق به عمل آید، زمان و مکان توافق بازاریابی تمام فعالیت های را که هدف از آنها کسب واکنش مطلوب از مخاطبین هدف است در بر می گیرد.

مذاکره: فرآیند تلاش برای حصول توافق بر سر شرایط.

بازاریابی رابطه: ایجاد رابطه رضایت بخش بلند مدت با طرفهای اصلی شرکت به منظور حفظ رجحان و تداوم فعالیت اقتصادی آنها با شرکت است. طرفهای اصلی همان مشتریان، عرضه کنندگان مواد اولیه، توزیع کنندگان محصولات شرکت.

بازاریابی رابطه (مزایا): منجر به پیوندهای اقتصادی، فنی و اجتماعی موثر و پرمایه ای می گردد،هزینه و زمان انجام معاملات را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر

هدیه راهنمای دانشجو: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول جدیدترین نمونه سوالات مدیریت بازاریابی با جواب می‌باشد.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

15000 تومان

7500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

لطفا به این محصول امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز کاربر 5 (4 رای)
تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
80PDF7500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد