دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند کوین لین کلر pdf


خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند کوین لین کلر

 

شرح مختصر :

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل بهترین و جامعترین جزوه و خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند تالیف کوین لین کلر می باشد که در قالب فایل PDF و در 130 صفحه تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی تصویر پرداخت آنلاین پایین کلیک نمایید.

محتویات فایل :

جزوه و خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند تالیف کوین لین کلر

دانشجویان عزیز محتوای فایل بصورت جزوه دستنویس در 90 صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی این کتاب (تا فصل 5) خلاصه ای دیگر از این کتاب بصورت تایپ شده در حجم 40 صفحه و همچنین اسکن صفحات مهم کتاب می باشد.

معرفی کتاب :

کتاب مدیریت استراتژِیک برند توسط کوین لین کلر نوشته شده است. بسیاری معتقدند این کتاب انجیل برندینگ است. کتابی ارزشمند که توسط یکی از بهترین های حوزه برندینگ تالیف شده است. کتاب در هر فصل، متناسب با موضوع، به بیان مفاهیم می پردازد. علاوه بر توضیح مفاهیم و استفاده از مثال های گوناگون از برندهای بین المللی، در بخش های از کتاب، که تحت عنوان چکیده برند سازی ترجمه شده است، شاهد مثال های گوناگونی از دنیای عملی برندینگ هستیم. مورد کاوی های که نویسنده از طریق آنها سعی در شناساندن مفهوم به مخاطب دارد. مترجم هم با ترجمه این بخش ها، به متن اصلی وفادار بوده و این موضوع شایسته تحسین است.

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند

بخش اول: معرفی چشم اندازهای نوین در مدیریت برند

 فصل اول: برندها و مدیریت برند

بخش دوم: شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش های برند

فصل دوم: ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری

فصل سوم: جایگاه سازی برند

بخش سوم: برنامه ریزی و پیاده سازی برنامه های بازاریابی برند

فصل چهارم: انتخاب عناصر برندبا هدف ایجاد ارزشی ویژه

فصل پنجم: طراحی برنامه های بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند

فصل ششم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند

فصل هفتم: بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند

 

هدیه راهنمای دانشجو : هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول نمونه سوالات درس مدیریت برند با پاسخنامه صحیح و کد درس 1218506 که شامل نیمسال های زیر می باشد.

نمونه سوالات نیمسال اول ۹۷-۹۶ با پاسخنامه

نمونه سوالات نیمسال دوم ۹۶-۹۵ با پاسخنامه

نمونه سوالات نیمسال اول ۹۶-۹۵ با پاسخنامه

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک

کاربران گرامی این کتاب در ۴۶۶ صفحه، سه بخش و در هفت فصل تدوین شده است.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 28% تخفیف

7000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
90 - 40 - 130PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد