دانلود خلاصه کتاب آمار کاربردی دلاور pdf


دانلود خلاصه کتاب آمار کاربردی دلاور pdf

 

 

 

 

شرح مختصر:

خلاصه کتاب احتمالات و آمار کاربردی دکتر علی دلاور

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل جامعترین جزوه و خلاصه کتاب احتمالات و آمار کاربردی تالیف دکتر علی دلاور می باشد که در قالب فایل PDF و در 82 صفحه تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی تصویر پرداخت آنلاین پایین کلیک نمایید.

معرفی کتاب:

«احتمالات و آمار كاربردي در روان شناسي و علوم تربيتي»، اثري است جامع، پربار و بسيار دقيق براي دانشجوياني كه در رشته هاي مختلف علوم رفتاري يا علوم اجتماعي تحصيل و يا در حوزه ي آمار و روش تحقيق فعاليت مي نمايند. منتشر گرديده است. به نحوي كه در هر سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري تدريس مي شود و منبع اصلي براي آزمون هاي كارشناسي ارشد و دكتري است. کتاب احتمالات و آمار كاربردي در روان شناسي و علوم تربيتي علی دلاور به بیان مبانی و متد های آماری می پردازد که در آنها مبانی ابتدایی،آمار توصیفی و شاخص های مرکزی را بیان کرده است.هر فصل حاوی تمرین به همراه پاسخنامه می باشدکه برای دانشجویان رشته های مدیریت،بازرگانی ،اقتصاد ،علوم اداری و حسابداری و روانشناسی مناسب می باشد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 40% تخفیف

10000 تومان

6000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
82PDF6000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

2,500 تومان 45 صفحه

مقاله آمار

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد