فایل مواد سازنده قهوه روغن زیتون شامپو صابون


فایل مواد سازنده قهوه روغن زیتون شامپو صابون

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

دانش آموزان و کاربران گرامی محتوای این فایل مواد تشکیل دهنده قهوه،روغن زیتون،شامپو و صابون می باشد که در قالب فایل WORD – (قابل ویرایش و آماده پرینت) و در 7 صفحه تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی تصویر پرداخت آنلاین کلیک نمایید.

قسمتی از متن فایل:

قَهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیابشده گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آفریقا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است، این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که در درجه اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوه گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت، پردازش و در نهایت خشک می‌کنند. دانه‌های قهوه خشک شده به درجات مختلف بو داده می‌شوند، بسته به عطر و طعم مورد نظر، درجه‌بندی‌های مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است، قهوه کمی اسیدی است و می‌تواند به علت داشتن کافئین بالا موجب تحریک انسان گردد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

3000 تومان

1500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
7WORD - قابل ویرایش و آماده پرینت1500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد