بررسی آمار استرس و اضطراب دانش آموزان در امتحان


بررسی آمار استرس و اضطراب دانش آموزان در امتحان

 

فرهنگیان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین مقاله بررسی آمار استرس و اضطراب دانش آموزان در امتحان می باشد که در قالب فایل WORD – (قابل ویرایش) و در 32 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

مقاله استرس در دانش آموزان

prozhehai-amari[www.RDaneshjoo.ir]

مقاله در مورد استرس در دانش آموزان

 

شرح مختصر:

عنوان مقاله : بررسی آمار استرس و اضطراب دانش آموزان در امتحان (بهمراه نمودارها و جداول مربوط)

استرس چیست؟

استرس فشار و فرسایش بدن به هنگامی است که با محیط پیوسته در حال تغییر سازگار شویم. چنین تغییراتی آثار جسمانی و هیجانی بر ما می‌گذارد و می‌تواند احساسات مثبت یا منفی ایجاد کند. در صورت مثبت بودن ، اثرات استرس ما را ناگزیر به عمل می‌کند، هوشیاری تازه و چشم انداز مهیج جدیدی برای ما به ارمغان می‌آورد.

آثار منفی استرس احساس بی اعتمادی ، طرد ، خشم و افسردگی می‌آفریند که این احساسات به نوبه خود به مشکلاتی مانند سردرد ، ناراحتی معده ، جوش و خارش پوست ، بی‌خوابی ، زخم معده ، فشار خون بالا ، بیماری قلبی و سکته مغزی می‌انجامد. مرگ یک عزیز ، تولد یک کودک ، ارتقای شغلی یا ایجاد یک رابطه جدید استرس به دنبال می‌آورد. چون این تغییرات ما را مجبور به سازگاری مجدد با زندگی خود می‌کند. سازگاری با شرایط متغیر ، بسته به نوع واکنش ما می‌تواند کمک کننده یا آسیب رساننده باشد.

چگونه می‌توان استرس را از زندگی خود حذف کرد؟

استرس مثبت بر تازگی و ابتهاج زندگی می‌افزاید. همه ما با تحمل میزان معینی از استرس زندگی می‌کنیم. سر رسیدن مهلت ، رقابتها ، برخوردها و حتی ناکامی‌ها و نگرانی‌ها به زندگی‌ها عمق و غنا می‌بخشد. هدف ما حذف استرس نیست، بلکه فراگیری چگونگی استفاده از آن به منظور کمک به خود است. استرس کمتر از حد ، عامل خمودگی است و در ما احساس خستگی و رخوت بر جای می‌گذارد. از سوی دیگر ، استرس مفرط تنش ایجاد می‌کند. آنچه ما بدان نیازمندیم، یافتن سطح بهینه و مطلوبی از استرس است که ما را برمی‌انگیزد، ولی ما را در خود غرق نمی‌کند.

 

فهرست مطالب :

استرس و اضطراب چیست؟

چگونه می‌توان استرس را از زندگی خود حذف کرد؟

چگونه می‌توان فهمید سطح بهینه استرس برای افراد چیست؟

اضطراب امتحان در دانش‌آموزان را چگونه كاهش دهيم 

جدول فراوانی 

نمودار میله ای 

نمودار مستطیلی و چند بر

نمودار دایره ای

نمودار ساقه و برگ 

نمودار جعبه ای

میانگین 

واریانس

ضریب تغییرات

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 40% تخفیف

 

5000 تومان

 

3000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
32WORD - قابل ویرایش3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد