دانلود کتاب مسری از جونا برگر
دانلود کتاب مسری از جونا برگر
شرح مختصر:
فهرست کتاب :
درباره نویسنده
مقدمه
اعتبار اجتماعی
زنجیره ها
احساسات
عمومیت
ارزش کاربردی
داستان سازی
گفتار پایانی
مقدمه:
مسری (contagious) جدیدترین کتاب جونا برگر در حوزهی بازاریابی است که به تازگی در 243 صفحه چاپ و نشر شده است. جونابرگر در این کتاب در خصوص دلیل مسری بودن برخی پیامهای بازاریابی صحبت میکند و اینکه چطور میشود که برخی از مباحث به سرعت مسیر خود را هموار میکنند، ولی در مقابل موضوعات دیگر به ورطه فراموشی سپرده میشوند یا اساسا دیده نمیشوند. سازمانها میکوشند تا با راهاندازی کمپینهای تبلیغات ویروسی، بازار را تحت سلطه اطلاعاتی خود قرار دهند، اما فکر میکنید که چند درصد از این کمپینها به سرانجامی مشخص دست مییابند؟ نتایج تحقیقات ناامید کننده است؛ دلیل آن نیز روشن است: یک کمپین ویروسی را نمیتوان مهندسی کرد، همانگونه که در آب و هوا نمیتوان دخل و تصرفی داشت (هرچند که سالها است که بشر میکوشد تا آب و هوا را به نفع خود مهندسی کند). در واقع روان آدمی بسیار غیر قابل پیشبینی است و اثربخشی تبلیغات بویژه از نوع مُسری آن، وابستگی تنگاتنگی با حالات روانشناختی افراد دارد. در واقع، ایدهها و پیامهای ویروسی زمانی پخش میشوند که عاملی در درون مخاطبان بتواند ایشان را به اشتراک آن ایدهها و پیامها متقاعد سازد. لذا چنانچه قصد داریم که محصول، خدمت یا به طور کلی برندمان شهره آفاق شود و نقل محافل باشد، میبایست بر تکیهگاهی قدرتمندتر از تبلیغات بیندیشیم. چرا که تبلیغات صدایی ناشنیدنی در هیاهوی عصر ارتباطات است و مصرفکنندگان به گفتههای دوستان و نزدیکان خویش اعتماد بسیار بیشتری دارند. لذا ایجاد یک گفتمان عمومی و بر سر زبان انداختن یک برند، رسالت این روزهای اهالی کسبوکار است. زیرا که به این طریق میتوان موضوعی را منتشر ساخت که همگی افراد علاقهمند باشند تا دربارهاش صحبت کنند. این گفتمان از تمایز نشأت میگیرد و با ابزارهایی نظیر رسانههای اجتماعی سرایت میکند.
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 25% تخفیف
8000 تومان
6000 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
232 | 6000 تومان |