دانلود کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی فردانش pdf


کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی فردانش

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخه کامل کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی دکتر هاشم فردانش می باشد که در قالب فایل PDF و در 292 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

 

کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی

دانلود کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی فردانش

 

✅ شرح مختصر: 

دانلود کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی دکتر هاشم فردانش

بخشی از مطالب کتاب:

تکنولوژی آموزشی مانند تکنولوژی در هر یک از شاخه های علمی دیگر، شامل دو جزء اصلی است: جزء نرم افزاری (محتوایی): شامل روشها، دستورالعملها، الگوها، راهبردها، طبقه بندیها و …؛ جزء سخت افزاری: شامل ابزار، وسایل، دستگاهها و رسانه ها. این دو جزء مکل یکدیگرند و بدون یکی از آن دو، تکنولوژی آموزشی کامل نخواهد بود. انتقال تکنولوژی نیز باید این دو جزء را با هم در بر داشته باشد تا تکنولوژی به صورت کامل منتقل شود. کتاب حاضر دارای چهار فصل است. فصل اول کلیاتی درباره تعریف آموزش، تعریف تکنولوژی آموزشی و تاریخچه است.

دانلود کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی

در فصل دوم پس از بررسی چند نمونه از الگوهای آموزشی – که برای موقعیتها و محیطهای مختلف ارائه شده است – درباره تحلیل موضوع یا تحلیل آموزشی بحث شده است که از مباحث بسیار مهم در طراحی و تهیه برنامه های آموزشی و از اولین گامهایی است که باید تکنولوژیست آموزشی بردارد. تنظیم یا طراحی نظام مدیریت که پیش بینی و سازماندهی کارها و فعالیتهای محوله به یک گروه تکنولوژیست آموزشی است نیز در آخر فصل دوم ارائه شده است.

فصل سوم به « طراحی» اختصاص دارد. این فصل درباره تعیین و طبقه بندی هدفهای آموزشی از دیدگاههای مختلف بحث می کند که حاصل این طبقه بندیها، به منزله مواد خام اولیه برای طراحی آموزشی ارائه می شود. طراحی آموزشی از بُعد خرد و کلان، طراحی انگیزه های آموزش، انتخاب رسانه آموزشی در تعیین راهبردهای یادگیری به ترتیب عنوانهای مباحث دیگر فصل سوم را تشکیل می دهد. در فصل چهارم یک الگوی عام برای ارزشیابی انواع برنامه های آموزشی بررسی می شود و در پایان همین فصل، الگوی پیشنهادی مطرح می شود. کتاب برخوردار از جدول، نمودار و شکلهای رنگی است.

 

کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی

✅ بخشی از فهرست مطالب کتاب :

مقدمه چاپ دوازدهم

مقدمه چاپ پنجم

مقدمه

فصل اول: کلیات

فصل دوم: آماده سازی

فصل سوم: طراحی

فصل چهارم: اجرا و ارزشیابی

منابع و مآخذ

واژه نامه انگلیسی فارسی

فهرست موضوعی

كمتر

 

✅ نکات لازم: این فایل ها قابل اجرا در کامپیوتر – موبایل نسخه اندروید و نسخه اپل IOS

 

هدیه راهنمای دانشجو: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول خلاصه کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی دکتر هاشم فردانش می باشد.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
292PDF - WORD5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

5,000 تومان 198 فایل پاورپوینت 70 فایل پی دی اف صفحه

فایل خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی فردانش

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد