گزارش تخصصی درس تاریخ
گزارش تخصصی درس تاریخ
شرح مختصر:
چکیده:
از آنجا که آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان مؤثر در پیشرفت اقتصادی و اجتماعی یک جامعه نقش فعال دارد و تحقق نقش آن به وسیله مواد درسی مختلفی که در دورههای ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی برای فراگیران در نظر گرفته شده است، امکانپذیر میشود و یکی از مواد درسی «تاریخ» است، از قرون گذشته تا به امروز برای تدریس تاریخ از روشهای مختلف تدریس استفاده میشده است؛ از قدیمترین روش یعنی رروش تدریس ـ سخنرانی تا سایر روشهای دیگر. در این تحقیق ویژگیهای روش تدریس ـ سخنرانی به عنوان یک روش نظرگرا با روش تدریس ـ ایفای نقش به عنوان روش عملگرا مورد مطالعه قرار گرفته و سپس با استفاده از روش تحقیق توصیفی و مقایسهیی، از نظر اهداف، محاسن و معایب، مراحل اجرا، الگوهای تدریس مرتبط و نتیجهگیری با یکدیگر تطبیق ـ داده شود.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بدنه یا متن گزارش
اهداف
چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟
آموزش تاريخ در مدارس، زمينهساز تبديل دانشآموز به شهروند مطلوب و آگاه
راهکارهای پیشنهادی حاصل تجربیات برای بهتر شدن تدریس تاریخ
الف: تغییر نگرش به درس تاریخ از سوی مسئولان آموزش و پرورش
ب : استفاده از ابزار و فنون مؤثر در یاد گیری
پ : دبیران تاریخ
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 33% تخفیف
3000 تومان
2000 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | مقطع تحصیلی | قیمت |
---|---|---|---|
14 | WORD - قابل ویرایش و آماده پرینت | متوسطه | 2000 تومان |
من مبلغ 3000تومان گزارش تخصصي تاريخ راخريداري كردم ولي چيزي دريافت نكردم.لطفا برايم ايمل كنيد