فایل تحقیق نحوه شناسايي و تربيت كودكان تيزهوش
فایل تحقیق نحوه شناسايي و تربيت كودكان تيزهوش
شرح مختصر:
تحقیق نحوه شناسايي و تربيت كودكان تيزهوش
مقدمه:
تیزهوشان اكثراً رابطه ای خوب و مثبت با افراد پیرامون خود برقرار می كنند. این گونه دانش آموزان بیشتر به عنوان رهبران كلاس و مدرسه انتخاب می شوند و در فعالیتهای خارج از كلاس مانند شركت در رویدادهای فرهنگی، ورزشهای گوناگون، امور فوق برنامه و كارهای ابتكاری بیشتر از همكلاسان خود فعالیت می كنند. تیزهوشان نسبت به مسائل اخلاقی و اجتماعی حساس هستند و مشكلاتی از قبیل فقر و رنج دیگران، بی عدالتی و رفتار غیرانسانی آنان را به شدت ناراحت و متأثر می كند. در مورد سازگاری كودكان تیزهوش یا كودكان كه هوشبهر بالایی دارند پرسشهای متعددی مطرح شده است كه آیا دارای محبوبیت هستند؟ و یا علاقه دارند با چه كسانی دوست شوند؟ باید گفت كه كودكان تیزهوش از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردارند.
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: تعريف هوش
فصل دوم: تيزهوش به چه كسي گفته مي شود؟
برخي از خصايص كوكان تيزهوش
نيازهاي خاص كودكان تيزهوش
فصل سوم: انواع تيزهوش ها
تيزهوشان خلاق
تيزهوشان درس خوان
تيزهوشان حرفه اي يا مكانيك
تيزهوشان كم پيشرفت
نظرات درست و نادرست درباره تيزهوشي
فصل چهارم: كودكان تيزهوش را چگونه شناسايي و تربيت كنيم؟
كمال طلبي كودكان تيزهوش را چگونه مي توان كنترل كرد؟
براي تربيت اين كودكان چه فاكتورهايي را بايد در نظر گرفت؟
والدين براي تربيت فرزند تيزهوششان به چه ابزاري نياز دارند؟
علت خودكشي برخي از اين كودكان در سن بلوغ چيست؟
فصل پنجم: گزينش و خصوصيات اخلاقي تيزهوشان
گزينش كودكان تيزهوش
خصوصيات اخلاقي تيزهوشان
ويژگي هاي تحصيلي تيزهوشان
فصل ششم: آموزش و سازگاري اجتماعي تيزهوشان
سازگاري كودكان تيزهوش
منابع و مأخذ
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 40% تخفیف
3300 تومان
2000 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
27 | WORD - قابل ویرایش و آماده پرینت | 2000 تومان |