پیشنهاد ارزشیابی ارتقای یادگیری درس ریاضی
پیشنهاد ارزشیابی ارتقای یادگیری درس ریاضی
شرح مختصر:
موضوع پیشنهاد ارزشیابی: ارتقای یادگیری درس ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر و بیشتری
كلاس هاي رياضي به خودي خودكسالت آوروخسته كننده هستند وبراي دانش آموزان پايه هاي پايين مشكل ترمي شوند ودراين حين لازم است كه اين كسالت وروحيه خسته كنندگي ازاين كلاسها برداشته شودوبه جاي ان روحيه شادوسرزندگي قرارگيرد. معلمین ما معمولا در کلاس درس متکلم وحده هستند و درس ریاضی که مخصوصا در پایه اول باید با روش های گوناگون تشریحی،تشبیهی،استفاده از مثال ،تجربه و مشاهده های عینی ،استفاده از مدل و کاوشگری و…) تدریس شود به روش زبانی و قاعده گویی محدود شده است .
– معلم آن طور که باید آموزش لازم را ندیده به طور مثال با اصول یادگیری آشنا نیست که بتواند از آن در امر تدریس بهره گیرد.
– وسایل کمک آموزشی که نقش مهمی در ارائه مفهوم ریاضی دارند به حد کافی در اختیار معلم و دانش آموز نیست.
– عدم ارتباط ریاضی در پایه های مختلف
– نقش خود دانش آموز در گیرایی مفاهیم از نظر رشد جسمی و هوش
– ايجاد انگيزه در دانش آموزان
– مشاركت دانش آموز مهم ترين روش ايجاد انگيزه
– فراهم كردن فضا و محيط آموزشي مناسب
راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی:
با هم مطالعه کردن – ارائه نکردن مفاهیم از ساده به پیچیده – ضعف در برقراری ارتباط – بی توجهی به سؤالات دانش آموزان انتخاب راه جدید
در این مرحله تصمیم گرفتم بوسیله ابزار های آموزش ریاضی کمک شایانی به درک ریاضی در دانش آموزانم نمایم.
در بازار شابلونهای گوناگون با طرحها، رنگها، اندازهها و جنسهای مختلف عرضه میشود. در کتاب رياضی اوّل دبستان به جهت حفظ یکدستی شکلهای هندسی و اندازهی آنها از يک نوع طرح خاص که دارای چهار شکل با اندازهی مشخص است، استفاده شده است. شابلونی که در این بسته قرار دارد، مطابق با تصویر ارائه شده در کتاب طراحی شده و با تمام صفحاتی که دانشآموز در آنها نیاز به این شابلون دارد، همخوانی دارد.
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 34% تخفیف
3000 تومان
2000 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | مقطع تحصیلی | قیمت |
---|---|---|---|
3 | WORD - قابل ویرایش | ابتدایی | 2000 تومان |