دانلود خلاصه کتاب اقتصاد خرد محسن نظری


خلاصه کتاب اقتصاد خرد محسن نظری

 

اقتصاد خرد دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل خلاصه فصل های کتاب اقتصاد خرد (7 فصل) همراه با جواب تشریحی سوالات (صحیح – غلط) آخر هر فصل می‌باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم توسط وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

خلاصه کتاب اقتصاد خرد محسن نظری

دانلود خلاصه کتاب اقتصاد خرد محسن نظری

شرح فایل :

خلاصه فصل‌های کتاب اقتصاد خرد همراه با پاسخ تشریحی سوالات (صحیح – غلط) آخر هر فصل کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری

خلاصه کتاب اقتصاد خرد

اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف‌ کنندگان و خانوار ها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدل های ریاضی است. اقتصاد خرد چگونگی رفتار انسان‌ها و انتخاب‌هایشان را در سطح واحدهای خرد یا کوچک اقتصادی مانند یک فرد، یک بنگاه، یک صنعت یا بازار یک کالای خاص بررسی می‌کند و به چگونگی تعامل بین خریداران و مصرف‌ کنندگان و عوامل مؤثر در انتخاب خریداران می‌پردازد.

دانشجویان عزیز اقتصاد خرد به خصوص به الگوی عرضه و تقاضا برای کالاها و خدمات و همچنین تعیین قیمت خروجی در بازارهای خاص توجه دارد و معمولاً در بازارهایی که در آن کالاها در حال خرید و فروش هستند کاربرد دارد.

کتاب اقتصاد خرد یا اقتصاد میکرو راجع به رفتارهای گروه‌های انفرادی است، حال آنکه اقتصاد کلان یا ماکرو، رفتارهای اقتصادی در سطح کلی را مورد بررسی قرار می‌دهد. اقتصاد خرد، مباحثی چون رفتار مصرف‌کننده، رفتار تولید کننده و چگونگی تعیین قیمت در بازار های مختلف را در بر می‌گیرد. حال آنکه اقتصاد کلان، تغییرات متغیرهای اقتصادی از قبیل درآمد ملی، سطح اشتغال و سطح عمومی قیمت‌ها را مورد مطالعه و تحلیل قرار می‌دهد.

✅ هدیه راهنمای دانشجو: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول بهترین جزوه اقتصاد خرد دکتر محسن نظری می باشد.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد