دانلود جزوه مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت pdf


جزوه درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین جزوه درس مبانی پیشرفت و توسعه عدالت شامل فصول 1 تا 10 به همراه نمونه سوالات پیام نور با جواب صحیح می باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

دانلود جزوه مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

شرح مختصر : 

کاربران عزیز جزوه درس مبانی پیشرفت و توسعه عدالت (گزیده ای از اسکن کتاب پیشرفت های اقتصادی و مالی اسلامی منور اقبال و همکاران ) شامل فصول 1 تا 10 همراه با چند دوره نمونه سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت با پاسخنامه صحیح دانشگاه پیام نور با کد درس ۱۲۱۸۵۴۶ – ۱۲۱۸۴۴۷ می باشد.

محتویات فایل :

خلاصه مباحث درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت تهیه شده در 41 صفحه در قالب فایل ورد (WORD) و پی دی اف (PDF) و همچنین فایل های قابل ارائه دانشجویان بصورت پاورپوینت و پی دی اف به این محصول اضافه شده است.

منبع درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت  تحت عنوان (پیشرفتهای اقتصادی و مالی اسلامی) تالیف منور اقبال و همکاران از سری انتشارات امام صادق (ع) که برای رشته های مدیریت بازرگانی و صنعتی معرفی شده است، دانشجویان می توانند از کل کتاب فقط فصول (1 – 2 – 3 – 10) را مطالعه نمایند و سوالات آزمون براساس این فصل ها طرح خواهد شد.

خلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

 

معرفی کتاب :

کتاب پیشرفت‌های اقتصاد و مالی اسلامی: ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مالی اسلامی

نویسنده: منور اقبال , سلمان سیدعلی ,دادنگ مولجوان

مترجم: حامد تاجمیرریاحی، حمزه مظفری

موضوع : بانك و بانكداری (اسلام) – كنگره‌ها , اسلام و اقتصاد

کتاب حاضر، حاوی پانزده مقاله برگزیده ششمین کنفرانس بین‌ المللی مالی و اقتصاد اسلامی است که بانک توسعه اسلامی در سال 2007 برگزار کرده است. در این مقاله‌ها چهار حوزه روش‌شناسی اقتصاد اسلامی و ماهیت‌ مالی اسلامی؛ نیاز مؤسسات مالی اسلامی به شفافیت و مدیریت ریسک و کاربرد آنها و موضوعات مرتبط با مالکیت شرکتی و ارزیابی عملکرد مورد مطالعه نویسندگان قرار گرفته است.

مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

نمونه سوالات شامل نیمسال های زیر میباشد:

نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 با جواب (جدید)

نمونه سوالات نیمسال دوم ۹۷-۹۶ با پاسخنامه

نمونه سوالات نیمسال اول ۹۷-۹۶ با پاسخنامه

نمونه سوالات نیمسال اول ۹۶-۹۵ با پاسخنامه

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF - WORD - قابل ویرایش5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد