کاملترین پرسشنامه شخصیت مایرز بریگز


پرسشنامه شخصیت مایرز بریگز

 

شخصیت مایرز بریگز دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین پرسشنامه شخصیت مایرز بریگز می‌باشد که در قالب فایل WORD – (قابل ویرایش) بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

دانلود تست شخصیت مایرز بریگز

دانلود تست شخصیت مایرز بریگز

✅ شرح مختصر:

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد تیپ شخصیتی مایرز- بریگز (فرمM)ا 93 سوالی

پرسشنامه تیپ شخصیتی توسط مایرز و بریگز ساخته شده است. این مقیاس دارای ۹۳ گویه است نمره گذاری به صورت یک( گزینه کلید) و صفر ( گزینه غیر کلید) با سوالاتی مانند: (اگر قصد رفتن به جایی دارید، قبل از رفتن برنامه ریزی می کنید، یا بدون برنامه ریزی می روید؟ شما خودتان را چگونه فردی در نظر می گیرید آیا خود را فردی می دانید که: لحظه ای عمل می کند یا بر اساس برنامه قبلی )تیپ شخصیتی را می سنجد.

دانلود تست شخصیت مایرز بریگز

به دو طریق می توان از  تحلیل این پرسشنامه استفاده کرد

1- تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه

2- تحلیل بر اساس میزان نمره به دست آمده

تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه

به این ترتیب که ابتدا پرسشنامه ها را بین جامعه خود تقسیم و پس از تکمیل پرسشنامه ­ها داده  ها را وارد نرم افزار اس پی اس اس کنید. البته قبل از وارد کردن داده ها شما باید پرسشنامه را در نرم افزار اس پی اس اس تعریف کنید و سپس شروع به وارد کردن داده ها کنید.

 چگونگی کار را برای شفافیت بیشتر به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم؟

مرحله اول. وارد کردن اطلاعات تمامی سوالات پرسشنامه (دقت کنید که شما باید بر اساس طیف لیکرت عمل کنید.)

مرحله دوم. پس از وارد کردن داده های همه سوالات، سوالات مربوط به هر مولفه را کمپیوت(compute) کنید. مثلا اگر مولفه اول X و سوالات  آن ۱ تا ۷ است شما باید سوالات ۱ تا ۷ را compute کنید تا مولفه  x ایجاد شود.

به همین ترتیب همه مولفه ها را ایجاد کنید و پس از این کار  در نهایت شما باید همه مولفه ها  که ایجاد کردید را با هم compute کنید تا این بار متغیر اصلی تحقیق به وجود بیاید که به طور مثال متغیر مدیریت دانش یا … است.

مرحله سوم. حالا شما هم مولفه­ ها را به وجود آورده اید و هم متغیر اصلی تحقیق را؛ حالا می توانید از گزینه  آنالیز  هر آزمونی که می خواهید برای این پرسشنامه( متغیر) بگیرید.

مثلا می توانید آزمون توصیفی (میانگین، انحراف استاندارد، واریانس) یا می توانید آزمون همبستگی را با یک  متغیر دیگر  بگیرید.

 

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده ها

 اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). در پژوهش (پورصابری، ۱۳۹۵) روایی پرسشنامه توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

 

 پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۲).  در پژوهش (پورصابری، ۱۳۹۵)  پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰/۰ به  دست آمده است.

متغیرضریب پایایی
تیپ شخصیتی۷۸/۰

تست شخصیت مایرز بریگز

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

10,000 تومان

5,000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
WORD - قابل ویرایش5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد