پیشنهاد ارزشیابی مدیریت رفتار با دانش آموزان درکلاس درس
پیشنهاد ارزشیابی مدیریت رفتار با دانش آموزان درکلاس درس
شرح مختصر:
اساس و بنیان مدیریت رفتار موثر، داشتن روابط مثبت با دانش آموزان است. ارتباط مثبت پیوند محکمی بین شما و دانش آموزانتان بر قرار می کندبدون این پیوند ، توان شما برای تحت تاثیر قرار دادن و هدایت کردن آنها ضعیف خواهد بود .
با رعایت نکات زیر می توانید روابط تان را با دانش آموزان تقویت کنید:
- وقتی دانش آموزان وارد کلاس می شوند با آنها احوالپرسی کنید.
- برای تک تک آنها اهمیت قائل باشید و به تک تک آنها توجه کنید.
- به نظر هایشان با دقت گوش بدهید.
- به آنها مسئولیت بدهید.
- حتی موقعی که دارید رفتار نامناسبشان را تصحیح می کنید به شأن و شخصیت آنها احترام بگذارید.
- و دست آخر اینکه: «همانقدر که فکر میکنید سزاوارید دانش آموزان به شما احترام بگذارند به آنها احترام بگذارید»..
«موفقیت شما در شغل معلمی آنقدر که به روابط مثبت ، مهربانانه و اعتماد آمیز با دانش آموزان وابسته است به هیچ مهارت ، ایده ،ابزار یا دستور العملی بستگی ندارد». ( پروفسور اریک جنسن)
معلمان کارآمد:
معلمانی که می توانند به خوبی بر رفتار دانش آموزان مدیریت کنند همگی این خصوصیات را دارند:
- از مهارتها و ابزارهای گسترده ای استفاده می کنند.
- افکار واقع گرانه دارند .
- بر احساسات خود مسلطند .احساسات متعادل داشتن به معنی بی تفاوت بودن نیست. شور و شوق داشتن وبا انرژی و علاقه کار کردن از ضروریات معلمی است. اما نباید در ابراز آنها زیاده روی کنید.
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 34% تخفیف
3000 تومان
2000 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
10 | WORD - قابل ویرایش | 2000 تومان |