دانلود خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت pdf


خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهتـریــن و کاملتـریــن جزوه و خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری می‌باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایلها از لینک پـرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت علی شریعتمداری

مخصوص افراد متقاضی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعیه ها :

1- یک فایل PDF جدید با تعداد 80 صفحه (خلاصه و نمونه سوال) به این مجموعه اضافه شد. (بروز رسانی شده در تاریخ 1399/6/30)

2- دو جزوه در مجموع 78 صفحه + 60 صفحه نمونه سوال به همراه پاسخنامه تشریحی

3- همچنین خلاصه ای از کتاب فلسفه تعلیم و تربیت دکتر خسرو باقری به این محصول اضافه شد. (110 صفحه – برای کسانیکه بدنبال مطالعه جامعتر درباره این درس هستند تا با آمادگی بیشتر در جلسه آزمون حاضر شوند).

شرح مختصر :

مقدمه :

اصول و فلسفه تعلیم و تربیت یکی از درس های تربیتی مهم و ضروری متقاضیان حرفه ی معلمی است. در توصیه نامه بین المللی یونسکو، فلسفه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مواد درسی ضروری آن ها لحاظ شده است. معلمان، کلیدی ترین عنصر یک نظام تعلیم و تربیت هستند. اهمیت و جایگاه و نقش معلم در تعلیم و تربیت تا آن جاست که برخی معتقدند “معلم کارایی و کفایت او، آیینه تمام نمای کفایت و کارآیی هر نظام آموزش و پرورش است.

خلاصه ای از فصل های زیر:

فصل 1: اصول تعلیم و تربیت

فصل 2: اصول از نظر دیوئی

فصل 3: مفهوم فلسفه

فصل 4: تعلیم و تربیت

فصل 5: فلسفه تعلیم و تربیت

فصل 6: مسائل اساسی فلسفه تعلیم و تربیت

جزوه اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

"جزوه

فلسفه چیست ؟

کلمه فلسفه 

شاید ساده ترین طریق شناسایی فلسفه، معنی کردن واژه فلسفه باشد لفظ فلسفه ریشه ی یونانی دارد. این لفظ معرب کلمه ی فیلوسوفیا (philosophia) است. فیلوسوفیا مرکب از دو کلمه: فیلو به معنی دوستداری و سوفیا به معنی دانایی، پس کلمه فیلوسوفیا به معنی دوستداری دانایی است.

زمینه تاریخی

فیثاغورث اولین کسی بود که خود را فیلوسوفس (philosophos) یعنی دوستدار دانایی خواند. افلاطون هم، سقراط را فیلوسوفس، معرفی می کند. پیش از سقراط گروهی پدید آمدند که خود را سوفیست یعنی دانشمند می‌نامیدند. سقراط به علت تواضع و فروتنی و یا شاید برای هم ردیف نشدن با سوفیست ها، مایل نبود او را سوفیست یا دانشمند بخوانند و از این رو خود را فیلوسوفس (فیلسوف) یعنی دوستدار دانش نامید. رفته رفته کلمه فیلوسوفس (فیلسوف)، به مفهوم دانشمند ارتقاء پیدا کرد و کلمه ی فلسفه نیز مرادف با دانش شد.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 30% تخفیف ویژه

10000 تومان

7000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلتعداد فایلقیمت
PDF67000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد