دانلود پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین


پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

بررسی سیستم حسابداری دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین می‌باشد که در قالب فایل WORD (قابل ویرایش) و در 130 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود پروژه از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین (غیردولتی – سهامی عام)

شرح فایل :

عنوان پروژه : بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

مقدمه :

هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی یک واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورتهای مالی دوره های قبل از آن واحد و با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری می باشد . برای دستیابی به این هدف ‏، در این استاندارد ملاحظات کلی در خصوص نحوه ارائه صورتهای مالی ، رهنمودهایی درباره ساختار آنها و حداقل الزامات در خصوص محتوای صورتهای مالی ارائه شده است. چگونگی شناخت ‏، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خاص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود.

دامنه کاربرد

الزامات این استاندارد باید در ارائه کلیه “ صورتهای مالی با مقاصد عمومی ” که بر اساس استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه می شود ، بکار گرفته شود. صورتهای مالی با مقاصد عمومی ( که از این پس صورتهای مالی نامیده می شود ) برای پاسخگویی به نیازهای استفاده کنندگانی تهیه می شود که در موقعیت دریافت گزارشهای متناسب با نیازهای اطلاعاتی خاص خود نیستند. صورتهای مالی به طور جداگانه یا همراه با سایر گزارشها ، جهت استفاده عموم ارائه می شود . مفاد این استاندارد برای صورتهای مالی تلفیقی گروه واحدهای تجاری نیز کاربرد دارد .

در این استاندارد واژه‌هایی بکار گرفته می شود که در واحدهای تجاری ( انتفاعی ) اعم از خصوصی یا عمومی کاربرد دارد . واحد های غیرانتفاعی برای بکارگیری الزامات این استاندارد ممکن است نیازمند انجام تعدیلات در عناوین اقلام اصلی صورتهای مالی خود یا ارائه اطلاعات بیشتر باشند. نحوه ارائه دارایی‌های جاری و بدهی‌های جاری بخشی از موضوع این استاندارد است لیکن به طور جداگانه در استاندارد حسابداری شماره 14 مطرح شده است .

هدف صورتهای مالی

هدف صورتهای مالی ، ارائه اطلاعاتی تلخیص و طبقه بندی شده درباره وضعیت مالی ، عملکرد مالی و انعطاف پذیری مالی واحد تجاری است که برای طیفی گسترده از استفاده کنندگان صورتهای مالی در اتخاذ تصمیمات اقتصادی مفید واقع شود. صورتهای مالی همچنین نتایج ایفای وظیفه مباشرت مدیریت یا حساب دهی آنها را در قبال منابعی که در اختیارشان قرار گرفته است، نشان می دهد. به منظور دستیابی به این هدف، در صورتهای مالی یک واحد تجاری اطلاعاتی درباره موارد زیر ارائه می شود :

الف) دارایی‌ها

ب) بدهی‌ها

ج) حقوق صاحبان سرمایه

د) درآمدها

ه) . هزینه‌ها و

و) . جریانهای نقدی

این اطلاعات همراه با سایر اطلاعات مندرج در یادداشتهای توضیحی ، استفاده کنندگان صورتهای مالی را در پیش بینی جریانهای نقدی آتی واحد تجاری و خصوصاً در زمانبندی و اطمینان از توانایی آن در ایجاد وجه نقد کمک می کند.

و … ادامه مطلب در فایل اصلی

پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

فهرست مطالب :

1. مقدمه

2. چکیده

3. تاریخچه تاسیس و حدود فعالیت بانک کارآفرین

4. عناوین حسابهای دفتر کل

5. مبنای تهیه و اهم رویه های حسابداری بانک کارآفرین

6. تصویب صورت های مالی

7. گزارش بازرسی قانونی به مجمع عمومی سهامداران محترم

8. گزارش حسابرسان به مجمع عادی سالانه صاحبان سهام محترم

9. خلاصه و نتیجه گیری

10. منابع و مآخذ

دانلود پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

11900 تومان

6000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
97WORD - قابل ویرایش6000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد