پروژه کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی


دانلود پروژه کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی

 

kontorol[www.Rdaneshjoo.ir]

پيشگفتار

بنده مرتضی باقری دانشجوی رشته حسابداری هستم با توجه به اينكه در پايان دورة‌آموزشي پروژه اي با عنوان تحقیق بايد تحويل مي دادم تصميم به تحقيق و بررسي حسابداری يك كارخانه شير كنترل بخاري را گرفتم كه هم اكنون با عنوان شركت توان كاران در شهر مشهد مشغول به فعاليت مي باشد. در ضميمه خاطر نشان مي كنم آب و هواي سرد سيري استان و كشور و نياز به گرما و در نتيجه نياز به وسايل گرما از قبيل بخاري . . . و نيز رقيب كمتر در سطح استان نسبت به محصول توليدي در امر انتخاب موضوع شير كنترل سهيم بوده اند. مطالبي كه پيش روي شماست حاصل تلاش بنده و همكاري و مشاوره با شركت مذكور است.

بديهي است مطالب ذيل با توجه به اطلاعات مهندسين شركت مي باشد. در پايان از همكاري ايشان و آن شركت محترم كمال تشكر را مي نمايم.

 

 مقدمه :

شير كنترل گاز بخاري دستگاهي است در بخاري جهت تنظيم فشار گاز  و وسيله اي است جهت روشن و خاموش كردن بخاري هاي گاز سوز،‌جهت اينكه شير كنترل وظيفه خود را بخوبي انجام دهد نيازمند قطعاتي مكمل همچون ترموكوپل و پيلوت مي باشد. در داخل شير كنترل وسيله اي وجوددارد بنام مگنت كه به جهت خاصيت مغناطيسي آن جهت توليد جرقه براي روشن كردن بخاري استفاده مي شود. همچنين در بعضي مواقع كه گاز شهري داراي ناخالصي مي باشد. در داخل شير كنترل فيلتري وجود دارد كه ناخالصي هاي گاز شهري را جذب مي نمايد. پيچ تنظيمي درروي شير وجود دارد كه اگر آن را به سمت پايين فشار دهيم جريان گاز برقرار مي گردد و درجاتي در روي آن مي باشد كه براي زدن جرقه و خاموش و روشن كردن شمعك از آن استفاده مي شود.

معرفي محصول

كشور ما داراي منابع عظيم سوخت هاي فسيلي و گاز مي باشد. امروزه در اكثر مناطق كشور،‌گاز رساني به شهرها انجام يافته و به همين دليل استفاده از وسايل گاز سوز افزايش يافته است. محصول توليدي مادر بخاري هاي گاز سوز مورد استفاده قرار مي گيرد. اين وسيله وظيفه هدايت و كنترل گاز به درون بخاري به ميزان مناسب بر عهده دارد. همچنين وسيله اي است جهت روشن و خاموش نمودن بخاري جهت انجام بهينه اين وظيفه از قطعات مكمل همچون ترموكوپل و پيلوت استفاده مي شود. ترموكوپل از جنس مفتولي است كه از يك طرف بوسيله اي به نام مگنت متصل مي گردد و از طرف ديگر به پيلوت متصل شده،‌و وظيفه آن هدايت جرقه اي است كه توسط مگنت توليد شده و جهت روشن نمودن بخاري عمل مينمايد.

جهت دانلود پروژه بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
36word1000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد