فایل پاورپوینت معماری مدرن متعالی


فایل پاورپوینت معماری مدرن متعالی

 

 

 

معماری مدرن متعالی

مقدمه:

معماری مدرن متعالی و یا به زبان دیگر اوج معماری مدرن در بین دو جنگ جهانی اول و دوم و در بین سالهای 1920 و 1930 در اروپا و آمریکا مطرح بود . در دوره معماری مدرن اولیه همچنان سبک های تاریخ گرایی به مانند نئوکلاسیک و رومانتیک به عنوان سبکهای مهم و رایج در غرب حائز اهمیت بودند . برای تصدیق این مسئله می توان گفت :

الف – مکتب شیکاگو به عنوان آغازگر معماری مدرن اولیه بعد ازیک دوره کوتاه بیست ساله نتوانست در مقابل سبک های تاریخ گرایی دوام بیاورد . ( آغاز 1880 – پایان 1900 )
ب – نهضت هنر نو نیز بعد از مکتب شیکاگو نتوانست تاثیر چندانی در تغییر روند معماری جهان تاثیرداشته باشد .
 
پ- فعالیت جنبش فوتوریسم نیز به دلیل مصادف بودن با آغازجنگ جهانی در سال 1914 و فعالیت های سیاسی جهان به نتیجه ای نرسید . ( آغاز 1906 – پایان 1914 ) و ساختمان های بسیاری به سبکهای مختلف تاریخی در اروپا و امریکا ساخته شده اند . ولی با پایان جنگ جهانی و بروز همه خرابیها و نیاز شدید جامعه ها به ترمیم – بازسازی و انبوه سازی بناها گرایش به معماری مدرن که بر پایه تکنولوژی روز – پیش ساختگی – عملکرد گرایی و دوری از تزیینات استوار بود در غرب مطرح و به عنوان تنها سبک مهم و آوانگر در غرب بود و دامنه نفوذ آن به صورت یک سبک جهانی در تما م جهان منعکس شد .

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 20% تخفیف

5000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
46PPTX - پاورپوینت4000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد