فایل پاورپوینت بیمارستان میلاد


پاورپوینت بیمارستان میلاد

 

بیمارستان میلاد دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین کاملترین پروژه پاورپوینت بیمارستان میلاد می‌باشد که با فرمت (pptx) و در 78 اسلاید بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

 

شرح مختصر :

امروزه بیمارستانها و مراکز درمانی بزرگ با توجه به حجم سرمایه گذاری و پیچیدگی های مدیریتی آنها به عنوان عواملی هستند که بخش خصوصی از سرمایه گذاری بر روی آنها ناتوان است. .لذا پروژه بیمارستان میلاد به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های بخش دولتی در ایران در بیست و پنج سال گذشته با حمایتهای سازمان تامین اجتماعی و در راستای سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی مبنی بر خرید خدمات درمانی جهت قشر عظیم بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بهبود کیفی خدمات درمانی فراهم گردیده است. مراحل راه اندازی این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات تشخیصی درمانی از بهمن 1379 سرعت گرفت و در تیر ماه سال 1380 افتتاح شد.

žاهداف بیمارستان

ž1- مراقبت از بیمار با کیفیت استانداردهای داخلی

2- رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی از طریق ارائه خدمات مطلوب و با امکانات موجود با تأکید بر رعایت منشور حقوق بیمار و احترام متقابل بین کلیه پرسنل

3- ارتقاء سطح آگاهی و بهسازی نیروی انسانی از طریق آموزش

4- تأکید بر کنترل عفونت و رعایت بهداشت محیط

5- بهبود مستمر و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی

6- جلوگیری از اتلاف منابع و کاهش مصرف انرژی

ž
رسالت بیمارستان میلاد

فلسفه وجودی بیمارستان میلاد ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی با بالاترین کیفیت و با هزینه ای مناسب با بکارگیری مدیریت زمان در محیطی بهداشتی و با حفظ کـرامت انسانی مراجعین می باشد نقطه عطف خـدمات ما بکارگیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی در ارائه خدمات ممتاز به کلیه مشتریان می باشد.

سبک معماری

žسبک بین‌الملل: žدر سبک بین الملل بر عدم توجه به معماری بومی و ارائه سبک قابل اجرا در نقاط مختلف جهان تاکید می گردد سبکی که در همه جا قابل اجرا می بود در این سبک این اعتقاد نیز وجود داشت که در ساخت بناها نبایستی هیچ گونه تزئینی استفاده نمود و ساختمان باید فاقد هر گونه تزئینات باشد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 24% تخفیف

6500 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
78 اسلایدPPTX - پاورپوینت5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد