فایل طرح جابربن حیان تولید کاغذ


فایل طرح جابربن حیان تولید کاغذ

 

 

 

 

شرح مختصر:

محتوای این مجموعه شامل:

  • پوستر های طرح جابربن حیان کاغذ.تولید.بازیافت
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان کاغذ.تولید.بازیافت
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان کاغذ.تولید.بازیافت
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

کاغذ.تولید .بازیافت

برای تولید هر تن کاغذ باید ۱۷ اصله درخت را قطع کنیم که هر درخت به طور متوسط قادر است سالانه ۶ کیلوگرم دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل کند.امروزه بهترین راه برای اینکه از نابود شدن جنگل ها برای تولید کاغذ جلوگیری شود بازیافت کاغذ است ،کاغذهای باطله اعم از کاغذهای تحریر سفید ،کاغذ روزنامه ،دفتر مشق،کاغذ دستگاه تکثیر ،مجله و مقوا …برای بازیافت مناسب هستند.

بازیافت کاغذ علاوه بر سود آور بودن باعث می شود آلودگی آب تا۳۵درصد ،آلودگی هوا تا ۷۴ درصد مصرف انرژی ۲۴ الی ۵۴ در صد کاهش یابد کاغدهای بازیافت به اندازه کاغذهای معمولی مهم هستند. کمپانی ها کاغذسازی همیشه سودهای اقتصادی و محیطی بازیافت را شناسایی و در نظر می گیرند. در سال های اخیر بازیافت کاغذ برای همه به عنوان راهی برای کمک به حفظ محیط زیست و استفاده مجدد از منابع و بقای مناطق دفن زباله می باشد.

امروزه، ۵۲۰ کارخانه کاغذ و مقواسازی در امریکا کاغذهای جدا شده را بازیافت می کنند. امروزه کاغذهای جدا شده، یک سوم فیبر کارخانه های امریکا را تشکیل می دهد. شهروندان امریکا ۵۰% کاغذهای استفاده شده خود را جدا می کنند. در آمریکا بیشتر کاغذها بازیافت می شوند تا اینکه دفن شوند. در امریکا کاغذ بالغ بر دو سوم مواد بسته بندی بیشتر از شیشه، فلز، پلاستیک و … برای بازیافت جدا می شود.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

5000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
WORD - قابل ویرایش2500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد