دانلود طرح جابربن حیان درباره منظومه شمسی


دانلود طرح جابربن حیان درباره منظومه شمسی

 

 

 

 

شرح مختصر:

همانطور که می دانید ماه در محور خودش به دور زمین می چرخد و زمین به دور خورشید و خودش در حرکت است. این حرکات روز، ماه وسال و هزاران پدیده دیگر را ایجاد می کند. ما در اینجا قصد داریم این حرکت ها و چرخش ها را برای شما در قالب طرح جابر ارائه دهیم این سازه می تواند آموزش بسیار خوب و جالبی برای بچه ها  آموزگاران باشدکه با دانلود این طرح کامل و جامع موفقیت دوچندانی را در جشنواره طرح جابر کسب نمایید.

محتوای این مجموعه شامل:

پوستر های طرح جابربن حیان باموضوع منظومه شمسی
تابلوی نمایش طرح جابربن حیان باموضوع منظومه شمسی
مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان باموضوع منظومه شمسی
این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

شکل گیری منظومه شمسی حدود ۵ میلیارد سال پیش ، از ابری متشکل از گاز و غبار بین ستاره‌ای ، آغاز گردید. جاذبه باعث انقباض ابر شده و کره متراکمی از گاز در مرکز ابر بوجود آورد. جاذبه همچنین باعث دوران هر چه سریعتر ابر شد. هنگام دوران، مواد موجود در ابر، پهن شده و حلقه ای به وجود آمد که نواحی متراکم مرکزی را در بر می گرفت. سرانجام در این ناحیه متراکم ، گرمای لازم برای وقوع واکنشهای هسته‌ای فراهم گشت و بدین ترتیب ، ستاره خورشید بوجود آمد. اعضای کوچکتر منظومه شمسی از مواد موجود در این حلقه بوجود آمدند. این اعضاء عبارتند از سیارات ، سیارکها و ستاره دنباله دار.

طرح آماده جابربن حیان با موضوع منظومه شمسی به صورت کامل و آماده استفاده پرینت توسط دانش آموزان و والدین و آموزگاران دبستانی می باشد که کلیه فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

5000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
WORD - قابل ویرایشابتدایی2500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد