فایل نقش معلم و دستگاههای مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی


فایل نقش معلم و دستگاههای مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی

 

 

 

 

شرح مختصر:

چکیده

روحیه و نشاط معلمی مانند دیگر مسائل تحت تاثیر عوامل متعددی است كه در صورت تجمیع این عوامل این روحیه و نشاط شكل می گیرد و می تواند موجبات جلوگیری از پیری معلم را فراهم كند. اهمیت نشاط معلم به نقش و تاثیر معلم در تربیت نسل آینده و ضرورت نشاط و شادابی در امر تعلیم و تربیت است. معلم بی نشاط و بی طراوت می تواند نسلی بی نشاط و بی طراوت بوجود آورد و مسئله ای كه باید در مركز توجه و برنامه ریزی آموزش و پرورش قرار گیرد، این است كه این دستگاه عظیم باید برای جلوگیری از پیری معلم و حفظ نشاط و شادابی او برنامه جامع، مستمر و متناسب با شرایط مختلف كشور داشته باشد.معلم و دستگاه های مسئول خود بیشترین تاثیر را در ایجاد روحیه و نشاط معلمی دارند و می توانند در ایجاد روحیه و نشاط معلمی در خود و همکاران تاثیرات قابل توجهی داشته باشند.

باید توجه داشته که معلم بی نشاط و بی طراوت می تواند نسلی بی نشاط و بی طراوت بوجود آورد و لذا تفاوت عمده در جدی گرفتن و جدی نگرفتن این مسئله در آموزش و پرورش است و موردی كه باید درصدر توجهات قرار گیرد این است كه این دستگاه عظیم باید برای جلوگیری از پیری معلم و حفظ نشاط و شادابی او برنامه جامع، مستمر و متناسب با شرایط مختلف كشور داشته باشد. بنا بر این ما در مقاله حاضر تصمیم داریم به نقش معلم و دستگاه های مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی بپردازیم.

کلیدواژه :

معلم-دستگاه های مسئول-روحیه-نشاط

مقدمه

شادی در روان­شناسی، در حوزه «انگیزش و هیجان» بررسی، تحلیل و تعریف می‌شود. در تعریف «شادی» از دیدگاه روان‌شناختی باید گفت وقتی انسان به رضایتمندی و كامیابی و ارضای نیازهایش دست می‌یابد، احساس و هیجانی در وی ایجاد می­شود كه از آن به خوشحالی، شادی و خرسندی تعبیر و تعریف شده است. چگونگی ظهور آن نیز به عوامل متعددی وابسته است كه فرهنگ، تربیت، ملیت، مذهب و عوامل اجتماعی از آن جمله هستند.

فهرست مطالب:


چکیده
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق
اهمیت موضوع
صدای معلم
روش های تدریس
شوخ طبی و خوش رویی معلم
گفتار های غیر کلاسی
ورزش صبحگاهی
وضعیت فیزیکی کلاس درس
مثبت نگری
روحیه و نشاط در حیطه عاطفی
روحیه و نشاط و تعیین تكالیف
انگیختگی
راهكارهای ایجاد  روحیه و نشاط در معلمین
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 25% تخفیف

4000 تومان

3000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
30WORD - قابل ویرایش3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد