فایل شبیه سازی کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی(DTC)


شبیه سازی کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی (DTC)

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این محصول یکی از بهتـریــن پروژه های شبیه سازی کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی (DTC) می‌باشد که توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

شبیه سازی کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی (DTC)

شرح مختصر :

یک روش کنترل برداری بسیار کارآمد برای درایوهای موتور القایی که طی دو دهه اخیر مورد استفاده واقع شده است ، کنترل مستقیم گشتاور (Direct Torque Control (DTC می باشد. در این روش، شار موتور و گشتاور الکترومغناطیسی به عنوان کمیت های مرجع محسوب می گردند که توسط بردار ولتاژ مربوط به اینورتر مستقیما کنترل می شوند.

پروژه شبیه سازی کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی

از آنجائیکه DTC یک روش برداری کنترل موتور القایی است، علاوه بر فرکانس و دامنه قابلیت کنترل موقعیت زاویه ای لحظه ای بردارهای فضایی ولتاژ را دارا می باشد، در نتیجه این روش در حالت پایدار و گذرا قادر به کنترل و حفظ موقعیت زاویه ای صحیح و مطلوب بین بردارهای فضایی موثر در رفتار موتورالقایی است. از مزایای این روش، کنترل مستقیم شار موتور(استاتور، روتور و یا شار مغناطیس کنندگی) و گشتاور الکترومغناطیسی در یک زمان معین است.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

15000 تومان

7500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

قیمت
7500 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد