پروژه حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق


حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق

 

ساختمان در برابر حریق دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل پروژه ایمنی ساختمان‌ها در برابر حریق می‌باشد که در قالب فایل پاورپوینت و در 23 اسلاید بصورت زیبا و منظم توسط وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

 

حفاظت ساختمان در مقابل حریق

پروژه حفاظت ساختمان در مقابل حریق

شرح مختصر از این پروژه :

ایمنی ساختمانها در برابر حریق

پاورپوینت ایمنی ساختمانها در برابر حریق شامل 23 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می‌باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده‌ایم.

مقدمه :

ایمنی ساختمان ها در برابر حریق از مسائل مهمی است که باید در طراحی و ساخت ساختمانها مورد توجه قرار گیرد خصوصاً با توجه به رویکرد فعلی صنعت ساخت و ساز به مصالح و سیستم های ساختمانی جدید و سبک و استفاده از انواع عایق های حرارتی، صوتی، پوشش های جدید و محصولات پلیمری، توجه به رعایت اصول ایمنی حریق در مراحل مختلف طراحی، انتخاب مصالح و اجرا ضروری می‏ باشد.

محورهای اصلی فعالیت های بخش آتش و ساختمان به شرح زیر است:

1- تعیین مشخصات مواد و مصالح ساختمانی و نیز وسایل مورد استفاده در ساختمان ها در برابر آتش به وسیله آزمایش های استاندارد

2- بررسی رفتار و تعیین مقاومت اجزای ساختمانی (شامل: انواع دیوار، تیغه، کف، سقف، ستون، در، درپوش کانال‌ها و غیره) در برابر آتش

3- تحقیقات به منظور اصلاح خواص مواد مصالح در برابر آتش به منظور جلوگیری از اشتعال و یا ایجاد تأخیر در شعله وری و گسترش آتش

حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق:

اجرای تأسیسات برقی، مکانیکی و استفاده از مصالح سوختنی، توسعه شبکه‌های انرژی، برق و گاز و بکارگیری تجهیزات گوناگون و نوع استفاده از فضای ساختمانها سبب افزایش احتمال آتش سوزی در ساختمان ها گردیده است. به همین دلیل توجه بیشتر به موضوع حفاظت ساختمان ها در برابر حریق امری ضروری و اجتناب ناپذیر می‌باشد. لذا به منظور حفظ جان و مال انسانها و فراهم ساختن ایمنی لازم در برابر آتش سوزی، رعایت اصولی در طراحی و اجرای ساختمان ضروری می‌باشد که مهمترین آنها عبارتند از : (ادامه مطلب در فایل اصلی)

 

فهرست مطالب پروژه ایمنی ساختمان ها در برابر حریق :

مقدمه

امکانات آزمایشگاهی

آزمایش حرارت زایی

آزمایش پیشروی سطحی شعله

آزمایش قابلیت سوختن مواد

حفاظت ساختمانها در مقابل حریق

نکات پیشگیری آتش سوزی در ساختمان

ضوابط مربوط به آسانسور

دستورالعمل مربوط به برق روشنایی اضطراری ساختمان

دستورالعمل مربوط به احداث ساختمان ها در مجاورت جایگاه و انبارهای مواد سوختنی

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
23 اسلایدPPTX - پاورپوینت5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد