دانلود پروژه شهر الکترونیک


دانلود پروژه شهر الکترونیک

porozhe[www.Rdaneshjoo.ir]

شهر الکترونیک

این سوال و آمال همه شهروندانی است كه با توجه به گسترش روز افزون تكنولوژی و نیاز به امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شهرها به آن محتاج می‌گردند.

 شهر الكترونیك چیست و چگونه ایجاد می‌گردد؟
این سوال و آمال همه شهروندانی است كه با توجه به گسترش روز افزون تكنولوژی و نیاز به امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شهرها به آن محتاج می‌گردند.اما به نظر می‌رسد در پاسخ به این نیاز، متولیان امر و كسانی كه مدعی اجرا هستند راه را به اشتباه رفته‌اند و از این بابت میلیارد تومان هزینه مادی و معنوی به شهر تحمیل كرده و نتوانسته‌اند آن را اجرا نمایند. در این یادداشت سعی می‌شود راهكاری ارائه گردد تا شاید متولیان بتوانند این مهم و این خواسته را اجرا نمایند.
با اینكه بودجه‌های گزافی صرف اجرای پروژه‌های تعریف شده، می‌گردد اما هنوز خلاء ارتباط بین مراكز اطلا‌عاتی و بستر ارتباطی (دغدغه دست‌اندركاران) در این حوزه كه خواست اصلی شهروندان برای سهولت و افزایش كارآیی، دقت و كسب اطلا‌عات لا‌زم جهت تصمیم‌گیری بهتر و دقیق‌تر است متاسفانه به دست نیامده‌است.شهر الكترونیك یعنی شهری كه شهروندان بتوانند به راحتی با مراكز خدمات‌رسان شهری ارتباط برقرار كنند و سرویس بگیرند. مدیریت شهر الكترونیك یعنی اینكه مدیریت بتواند به سهولت از كلیه درخواست‌ها و نیازها و مشكلات شهروندان و شهر مطلع گردد و حتی پا را فراتر گذاشته با جمع‌آوری نیازهای آتی و درخواست‌های آتی و مشكلا‌ت آتی كه پیش روی شهروندان است با اجرای پروژه‌های كوتاه مدت و بلند مدت خود را آماده نماید.

جهت دانلود پروژه بر روی لینک پرداخت آنلاین کلیک نمایید

 

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
12word2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد