اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش هاي نوين تدريس همياري رويدادي ساخت گرايي ايجاد انگيزش و بهبود بخشم؟
اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش هاي نوين تدريس همياري رويدادي ساخت گرايي ايجاد انگيزش و بهبود بخشم؟
شرح مختصر:
موضوع اقدام پژوهی: چگونه توانستم رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش هاي نوين تدريس همياري رويدادي ساخت گرايي ايجاد انگيزش و بهبود بخشم؟
چكيده:
یکی از مسائل و مشکلاتي كه دبيران با آن روبرو هستند ، کار با دانشآموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانشآموزان نمیتوانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند. دبيران و دبیران امروزی با مسائل پیچیدهای روبهرو هستند که در گذشته رواج کمتری داشته است. یکی از این مسائل و مشکلات، کار با دانشآموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانشآموزان نمیتوانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند و در نتیجه بر عملکرد آموزشی تاثیر نامطلوبی بر جای میگذارند. با دانشآموزان دچار …..
فهرست مطالب:
چكيده
مقدمه
بيان مسئله
توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله
گردآوري اطلاعات
تجزيه و تحليل و تفسير داده ها
انتخاب راه جديد موقتي
گروه بندی
ارزشيابي آغازين
انتخاب روش تدريس
اهداف
ارزشيابي پاياني
شيوه ي ارائه ی پاداش
آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای يادگيری
پنجره ی آزاد کلاس
آموزش روش تحقيق
اجراي طرح جديد و نظارت بر آن
گردآوري اطلاعات (شواهد 2)
ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن
نتيجه گيري
پيشنهاد ها
منابع و ماخذ
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 17% تخفیف
3000 تومان
2500 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
23 | WORD - قابل ویرایش | 2500 تومان |