اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم؟

 

 

 

eghdam-pazhohi-www-rdaneshjoo-ir

شرح مختصر:

موضوع اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم؟

چكيده:

در ابتدای دوره دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فارسی پایه است،در کنار درس های فارسی (خواندن) و املا درسی با نام جمله نویسی وجود دارد.هدف از ارائه این درس ایجاد تونایی اولیه نوشتن فعال در دانش اموزان است،بدین معنی که پس از آموزش نوشتن غیر فعال (رونویسی) و آموزش نوشتن نیمه فعال (املا) به مرحله آموزش نوشتن فعال یا خلاق می رسیم.در این مرحله که با درس جمله سازی آغاز می شود و با درس انشا ادامه می یابد دانش اموزان به این مهارت دست می یابند که پیام های خود را به صورت فرایند سخن نوشتاری،تولید و به مخاطب فرضی یا واقعی ارائه نمایند.

فهرست مطالب:

چكيده

مقدمه

بيان مسئله

توصیف وضع موجود

پيشينه تحقيق

پیشینه ی تحقیق در مورد جمله سازي و انشا

گرد آوری شواهد یک

 روش هاي جمع آوري اطلاعات

خلاصه ی یافته های اولیه

راه هاي پيشنهادي و نحوه اجرا

نظارت و ارزيابي

روشهایی جهت تقویت مهارت جمله نویسی

نتايج حاصل از اقدامات انجام شده

مشکلات جمله نویسی، راهکار

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) 

نتایج 

پیشنهادها

نتيجه گيري

منابع و ماخذ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 17% تخفیف

3000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
22WORD - قابل ویرایشابتدایی2500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد