اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

 

 

 

eghdam-pazhohi-www-rdaneshjoo-ir

شرح مختصر:

موضوع اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

چکیده:

یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و دبیر های واقعی نقش بسته است ،آن است که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربه وحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش رو پیشنهاد می کنند. ازجمله ،موضوعاتی که مطرح می شود مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست. این گونه دبیران از برنامه ها ووسایل کمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنند و اغلب خود مبادرت به ساختن ابزارها ووسایل کمک آموزشی می نمایند. چنین دبیرانی قادرند از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری ها را ….

فهرست مطالب: 

چکیده

مقدمه

بیان مساله

توصیف وضعیت موجود

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1)

تجزیه وتحلیل داده ها

نظرات همکاران:

 نظرات دانش آموزان

اجرای راه حل جدید

 روش تدریس

ارزشیابی

در اجرای روش ارزشیابی مراحل زیر انجام می شود که عبارتند از

 اولین ازرشیابی کلاس

ضرورت فعالیت های گروهی

مزایای فعالیت های گروهی

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2)

ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار بخشی

نتیجه گیری

راههای علاقه مندی دانش آموزان به کلاس

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی

پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی

کلام آخر

منابع قابل استفاده

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 17% تخفیف

3000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
25WORD - قابل ویرایش2500 تومان

برچسب ها: , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد