فایل اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی


فایل اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

 

 

 

eghdam-pazhohi-www-rdaneshjoo-ir

شرح مختصر:

موضوع اقدام پژوهی: چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

چکیده:

يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري  را به پيش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است . در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند . تنوع پايه هاي تحصيلي ، کوچک بودن محيط کلاس ، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .

فهرست مطالب:

چکیده

واژگان کلیدی

مقدمه

توصیف اولیه و بیان مساله

گردآوری شواهد 1

تعاریف و مفاهیم

فرصت:فُرصة. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال  (لغت نامه دهخدا)

تعریف یادگیری

عوامل مؤثر بر یادگیری

نقش معلم درایجاد تحول درکلاس 

ضرورت تحول درروشهای تدریس

اهداف تحول درروشهای تدریس

رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس

مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس

ابزارهای اطلاعاتی

بیشینه تحقیق

تجزیه و تحلیل

ارائه راه حل های موقت

گردآوری شواهد ۲

پیشنهادات

منابع و ماخذ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 17% تخفیف

3000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

 

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
32WORD - قابل ویرایشابتدایی2500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد