دانلود گزارش تخصصی معلم پرورشی


دانلود گزارش تخصصی معلم پرورشی

 

 

 

gozaresh-takhasosi-www-rdaneshjoo-ir-1

شرح مختصر:

موضوع گزارش تخصصی: افزایش علاقه و انگیزش دانش آموزان نسبت به شرکت در نماز جماعت

چکیده

چند سالی ست که به عنوان مربی پرورشی در مدرسه ………………….  مشغول به خدمت می باشم یکی از برنامه های تربیتی که خود را ملزم به اجرای ان کرده ام برپایی نماز جماعت در مدرسه است .متاسفانه این برنامه تا قبل از انجام این گزارش چندان مورد توجه دانش آموزان واقع نشده بود بطوریکه فقط 35 درصد دانش آموزان در نماز جماعت شرکت می کردند  برای حل این مسئله اقدام به مطالعه منابع مرتبط با موضوع ، نظر خواهی از دانش آموزان و مشورت با مدیر و معاون و همکاران با تجربه نمودم با توجه به وضعیت موجود و مطالعه اولیه دو راه حل را مورد آزمایش قرار دادم :

1-رفع مشکل دانش آموزان در نماز خواندن 2-افزایش علاقه و انگیزش دانش آموزان نسبت به شرکت در نماز جماعت مانند ، ایجاد تنوع در محل برپایی نماز ، شرکت مدیر و آموزگاران در نماز جماعت ، اجرای مسابقه و دادن جوایز. پس از 6 ما از اجرای برنامه شواهد نشان می دهد که تعداد شرکت کنندگان به بیش از 90 درصد رسیده است و موفق گردیده ام دانش آموزان را به شرکت در نماز جماعت علاقمند سازم که این تغییر مورد تایید همکاران و مدیر مدرسه و اولیا دانش آموزان فرار گرفته است.

مقدمه 

نماز ميراث تمامي انبياء است هر پيامبري که مبعوث به رسالت شد.انسانها را به نماز دعوت کرد و به آن سفارش نمود. (( قرآن کريم در «سوره مريم آيه 31 از دعوت به نماز حضرت عيسي (ع) و درآيات بعد از دعوت، به نماز حضرت اسماعيل (ع) ياد کرده است. در سوره طه خداوند به پيامبري (ص) مي فرمايد: «خانواده و پيروان خود را به نماز امر کن و در اين دعوت شکيبا باش.» )) نماز کشتي نجات است که همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان ها و جوان ها را از طوفانها و خيزابها عبور مي دهد و به ساحل آرامش و رستگاري مي رساند.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه 

بیان مسئله 

روشهای جمع آوری اطلاعات 

تجزیه و تحلیل داده های شواهد (1)

انتخاب راه حلها 

اجرای بهترین راه حل و اقدام 

گرد آوری اطلاعات ( شواهد2)

ارزشیابی و نتیجه گیری 

اعتبار بخشی 

موانع و محدودیت ها 

پيشنهادات و راهكارها 

منابع 

پیوست

پرسش نامه

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 33% تخفیف

3000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
19WORD - قابل ویرایش و آماده پرینت2000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد