پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی


تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این محصول بهتـریــن و کاملتـریــن پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی می‌باشد که در قالب فایل WORD (قابل ویرایش) و در 71 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی

شرح مختصر :

مقدمه:

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا بعضی از شرکت‌های بزرگ و موفق در مدت زمان کوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تأسف بار تنزل یافته‌اند و چرا برخی از شرکت‌های کوچک و گمنام به یکباره به جایگاه‌های ممتازی در صحنه رقابت بین الملل رسیده‌اند؟ آیا در این مورد فکر کرده‌اید که چرا برخی از مؤسسات، نوسان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را به راحتی تحمل نموده و بر آنها غلبه می‌کنند و در مقابل برخی از سازمان‌ها طعم تلخ شکست را چشیده و از ادامه راه باز می‌مانند؟ به عقیده بسیاری از متخصصان علم مدیریت پاسخ بسیاری از این گونه سئوالات را باید در مفاهیمی به نام «استراتژی» و «مدیریت استراتژیک» جستجو کرد. در این مقاله سعی شده است نگاهی گذرا بر مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن در سازمان‌ها داشته باشیم.

چکیده :

از لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد. مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروههاي غيررسمي در بازدهي كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث شتابنده اي در جهان اتفاق افتاد …

پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی

فهرست مطالب :

فصل اول: بیان مسئله و کلیات

موضوع تحقیق

مقدمه

واژه های کلیدی

تاریخچه تحقیق

فرضیات تحقیق

اهداف

سوالات ویژه تحقیق

تعاریف عملیاتی

اهمیت و ضرورت تحقیق

محدودیت ها

متغیرهای تحقیق

فصل دوم: سابقه تحقیق

پیشینه تحقیق

استراتژی های اصلی

انتخاب استراتژی

اجرای استراتژی

Boston Cansulting Group

معیار های استراتژی اثر بخش

فرآیند مدیریت استراتژیک

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

روش اجرای تحقیق

جامعه آماری

نمونه

روش نمونه گیری

روش گردآوری اطلاعات

فصل چهارم: (یافته ها)

فصل پنجم: تجزیه و تحلیل یافته ها

فصل ششم: خلاصه تحقیق و نتیجه گیری

جمع بندی

نتیجه گیری

قبول یا رد فرضیه ها

منابع

 

 نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

8000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
71WORD - قابل ویرایش4000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد