دانلود نمونه سوال پیام نور-پروژه-مقالات-پایان نامه و سوالات استخدامی

پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی



توضیحات

پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی

 

 

 

prozhe-maghale[www.RDaneshjoo.ir]

شرخ مختصر:

چکیده :

از لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد. مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروههاي غيررسمي در بازدهي كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث شتابنده اي در جهان اتفاق افتاد …

فهرست مطالب :

فصل اول

بیان مسئله و کلیات

موضوع تحقیق

مقدمه

واژه های کلیدی

تاریخچه تحقیق

فرضیات تحقیق

اهداف

سوالات ویژه تحقیق

تعاریف عملیاتی

اهمیت و ضرورت تحقیق

محدودیت ها

متغیرهای تحقیق

فصل دوم

سابقه تحقیق

پیشینه تحقیق

استراتژی های اصلی

انتخاب استراتژی

اجرای استراتژی

Boston Cansulting Group

معیار های استراتژی اثر بخش

فرآیند مدیریت استراتژیک

فصل سوم

روش اجرای تحقیق

روش اجرای تحقیق

جامعه آماری

نمونه

روش نمونه گیری

روش گردآوری اطلاعات

فصل چهارم و پنجم

(یافته ها و تجزیه و تحلیل یافته ها)

فصل ششم

خلاصه تحقیق و نتیجه گیری

جمع بندی

نتیجه گیری

قبول یا رد فرضیه ها

منابع

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 20% تخفیف

5000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
71 WORD - قابل ویرایش 4000 تومان
برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه جدید

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد