فایل پایان نامه شبکه های اجتماعی


فایل پایان نامه شبکه های اجتماعی

 

 

 

 

shabakehai-ejtemaei-www-rdaneshjoo-ir

شرح مختصر:

چکیده پایان نامه شبکه های اجتماعی

آمار و ارقام نشان می دهد که رسانه های اجتماعی رشد و گسترش روزافزون و پرسرعتی داشته اند، وجه مشترک گونه های متعدد رسانه های اجتماعی مخاطب محور بودن آنها و تولید محتوا توسط افراد استفاده کننده است، بدین صورت که در رسانه های اجتماعی هر فرد محتوایی که خود تولید و یا انتخاب کرده را با دیگر افراد به اشتراک می گذارد؛ شبکه ها ی اجتماعی مجازی گونه ای از رسانه های اجتماعی هستند که بیشترین شباهت را به جامعه انسانی دارند و به فرد امکان برقراری ارتباط با شمار فراوانی از افراد دیگر، فارغ از محدودیت های زمانی، مکانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را  می دهند. تحقیق حاضر به دنبال بررسی علمی شبکه های اجتماعی مجازی به روش تحلیل شبکه بوده است.در این تحقیق شبکه ها ی اجتماعی به عنوان زیرمجموعه ای از جامعه در نظر گرفته شده که در آن افراد به زندگی ای موازی با زندگی بیرونی خود در جامعه واقعی می پردازند، و با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند، نتایج مطالعات محققان مختلف نشان داده است که افراد با حضور در شبکه ها ی اجتماعی و استفاده از گونه های مختلف رسانه های اجتماعی از مزایای حضور در این اجتماع مجازی نظیر حمایت اطرافیان، اطلاعات، عواطف و احساسات برخوردار شده و اغلب جوانب زندگی واقعی خود را که نیازمند حضور فیزیکی افراد در کنار یکدیگر نمی باشد را در این اجتماعات مجازی دارا می باشند. هدف این تحقیق بررسی چگونگی ساختار ارتباطات اجتماعی شکل گرفته در شبکه ها ی اجتماعی مجازی بوده است.

فهرست مطالب :

فصل اول: کلیات

1-1 مقدمه

1-2 ارتباطات مجازی

1-2-1 اینترنت و تاریخچه ی آن

1-2-2 تاریخچه ی اینترنت در ایران

1-2-3 فضای مجازی

1-3 رسانه های اجتماعی و شبکه ها ی اجتماعی

1-4 ویژگی های شبکه ها ی اجتماعی

1-5 معرفی شبکه ها ی اجتماعی

1-5-1 اینستاگرام Instagram

1-5-2 واتس آپ WhatsApp

ooVoo1-5-2

1-5-4 وایبر  Viber

1-5-5 لاین Line

1-5-6 تانگو  Tango

1-5-7 نیم بازnimbuzz

1-5-8 یاهو مسنجر  Yahoo! Messenger

فصل دوم: آنالیز شبکه ها ی اجتماعی

2-1 شبکه‌ها ی اجتماعی

2-2 آنالیز شبکه‌ها ی اجتماعی

2-3 آشنایی با شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

2-3-1 شبكه‌ها ی اجتماعی اینترنتی در دنیا

2-3-2 شبكه‌ها ی اجتماعی اینترنتی در ایران

2-4 تحلیل و طراحی شبکه اجتماعی

2-5 بازاریابی اینترنتی

-5-1 بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فصل سوم: آسیب های شبکه های اجتماعی

3-1 مقدمه

3-2 علل پیوستن به شبکه های اجتماعی مجازی

3-3 تعامل در شبکه های اجتماعی

3-4 مطالعات جمعیت شناختی کاربران

3-5 آسیب های شبکه های اجتماعی

3-5-1 اسیب های اجتماعی لاین و وایبر

3-5-2 آسیب های روانی

3-6 اختلال های روانی کاربرد نادرست اینترنت

3-7 اسیب های فردی

فصل چهارم: جمع بندی ونتیجه گیری

4-1 جمع بندی

4-2 نتیجه گیری

منابع

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

20000 تومان

10000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
71WORD - قابل ویرایش10000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد