فایل اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
فایل اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
شرح مختصر:
موضوع اقدام پژوهی: چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد؟
چکیده
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
بیان مسئله
تعریف واژگان
بیش فعال
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)
یافته های علمی
تعریف بیش فعالی ADHD
انواع بیشفعالی
نوع تکانشی – بیشفعالی
نوع ترکیبی
علل بیش فعالی
علائم
عوارض
رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان
روشهای گرد آوری اطلاعات
مشاهده
مصاحبه
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
خلاصه يافته هاي اوليه
انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي
اعتبار بخشي به راه حل ها
شیوه های اجرا
شواهد 2
نتیجه گیری و پیشنهادات
ضمائم
پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی
منابع
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.
با 17% تخفیف
3000 تومان
2500 تومان
جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید
تعداد صفحات | نوع فایل | مقطع تحصیلی | قیمت |
---|---|---|---|
35 | WORD - قابل ویرایش | راهنمایی (پایه دوم) | 2500 تومان |