فایل اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد


فایل اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

 

 

 

eghdam-pazhohi-www-rdaneshjoo-ir

شرح مختصر:

موضوع اقدام پژوهی: چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد؟

چکیده

در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای  اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

توصیف وضعیت موجود

بیان مسئله

تعریف واژگان

بیش فعال

گردآوری اطلاعات (شواهد (1)

یافته های علمی

تعریف بیش فعالی ADHD 

انواع بیش‌فعالی

  1. نوع تکانشی – بیش‌فعالی

  2. نوع ترکیبی

علل بیش فعالی

علائم

عوارض

رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان

روشهای گرد آوری اطلاعات

مشاهده

مصاحبه

پیشینه تحقیق

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

خلاصه يافته هاي اوليه 

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي

اعتبار بخشي به راه حل ها

شیوه های اجرا

شواهد 2

نتیجه گیری و پیشنهادات

ضمائم

پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی

منابع

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 17% تخفیف

3000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
35WORD - قابل ویرایشراهنمایی (پایه دوم)2500 تومان

برچسب ها: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد