دانلود نقشه اتوکد ارومیه


دانلود نقشه اتوکد ارومیه

 

 

format-naghshe-[www.RDaneshjoo.ir]

نقشه طرح تفصیلی شهر ارومیه با فرمت اتوکد (DWG)

مختصر توضیحات :

نقشه اتوکدی شهرستان ارومیه شامل:
موقعیت جغرافیایی روستاها و شهرها و نحوه دسترسی به آنها و نوع راههای شهری و روستایی (آسفالته، شوسه، خاکی و …)
موقعیت و نام رودخانه ها و آبراهه ها
مرز بندی بخش ها و دهستان ها
طبقه بندی روستاها بر اساس تعداد خانوار

نگاهی به استان ارومیه:

ارومیه یکی از زیباترین شهرهای ایران و مرکز استان آذربایجان غربی و نیز مرکز شهرستان ارومیه است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ با ۵۷۷٬۳۰۷ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران به ‌شمار می‌آید. شهرستان ارومیه در جلگه ای در کنار دریاچه لاجوردی ارومیه قرار دارد. این شهرستان از شمال به شهرستان سلماس، از جنوب به شهرستان نقده، از شرق به دریاچه ارومیه و از غرب به مرز ترکیه محدود است. کرانه غربی دریاچه ارومیه را در قدیم «گیلزان» می نامیدند. گروهی معتقدند که نام باستانی این شهر و دریاچه آن «چی چیست» و «چی چستا» است. سریانیان آن راه «اورمیا»، ارمنی ها «اورمی»، اعراب «ارمیه» و «ایرانیان ارومی» نوشته اند. این شهرستان با ۵۲۹۸ کیلومتر مربع مساحت و دارای پنج بخش به نام های «سیلوانه»، “صومای برادوست»، « انزل»، « نازلو» و « مرکزی » و سه شهر است.
بدون تردید این منطقه یکی از بسترهای شکل دهنده تمدن بشری بوده است. امروز نشانه هایی در دست است که سابقه زندگی انسان را در این منطقه به ۵۰۰۰ سال قبل باز می گرداند. آثار به دست آمده از غارهای تمتمه و دیگر نقاط ، نشان دهنده زندگی انسانها از عصر جمع آوری خوراک تا ساختن ابزارهای ابتدایی سنگی در این نواحی است.
ارومیه در جلگه گسترده و سرسبزی به درازای ۷۰ کیلومتر و به پهنای ۳۰ کیلومتر واقع شده که اطراف آن تا کیلومترها پوشیده از باغات انگور و سیب و کشتزارها است. دریاچه ارومیه در شرق و دریاچه مارمیشو در غرب این شهر قرار دارد. این شهر به علت آب و هوای معتدل و داشتن مناظر زیبا، یکی از شهرهای گردشگری و زیبای ایران محسوب می‌شود. ارتفاع شهر ارومیه از سطح دریا ۱۳۳۲ متر است.
یکی از جلوه های مدنی و زیبای شهر ارومیه اختلاط اقوام مختلف در این شهر است. ساکنین شهر ارومیه را ترک ها ، کردها، اقلیتی از آشوریها و ارمنیها تشکیل می دهند که همه به صورت بسیار صمیمانه و برادرانه در کنار هم در این شهر زندگی می‌کنند. این ترکیب جمعیتی ویژگی منحصر به فردی در این شهر به وجود آورده که کمتر شهری در ایران را می توان با این خصوصیات و ویزگی ها یافت. مهربانی و نرم خویی مردم شهر ارومیه و ساکنین اطراف زبانزد خاص و عام است. به اذعان مسافران بیشماری که از این شهر دیدن کرده اند افرادی به خوبی و غریب نوازی و مهمان دوستی اهالی ارومیه در هیچ کجا ندیده اند.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 20% تخفیف

5000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
DWG4000 تومان

برچسب ها: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد