رایانش ابری در شبکه های اجتماعی


رایانش ابری در شبکه های اجتماعی

 

 

 

rayesh-abri-www-rdaneshjoo-ir

سمینار آماده: رایانش ابری در شبکه های اجتماعی- social network

شرح مختصر :

مقدمه :

ترکیب نقاط قوت محاسبات ابری و الگوهای شبکه های اجتماعی باعث پدید آمدن ابرهای اجتماعی با هدف ارائه یک مکانیزم برای اشتراک گذاری منابع بین کاربران به صورت پویا و تجارت منابع در شبکه های اجتماعی شده است. جوامع شبکه های اجتماعی به طور پیوسته در حال رشد هستند بیشتر مردم با استفاده از چنین جوامعی زندگی روزمره خود را سپری می‌کنند. یکی از معایب محاسبات ابری اعتماد از دست رفته بین ارائه دهندگان خدمات ابر و کاربران است. برای رفع این عیب از ابر اجتماعی استفاده شده است همچنین در محاسبات ابری اشتراک گذاری منابع با سایر کاربران نیز یک چالش است. ارائه دهندگان خدمات ابر نمی توانند به اشتراک گذاری منابع خود در منابع دیگران بپردازند. زیر ساخت های نرم افزارها در ابر اجتماعی به صورت منبع باز توسعه داده می شود.در ابر اجتماعی به صورت منبع باز توسعه داده می شود.ابر اجتماعی به حفاظت از اطلاعات کاربران به عنوان یک خدمت می پردازد یکی از تاثیرهای توده ابری زمانی است که شبکه اجتماعی در شرایط و بحران های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و… به طور غیر قابل پیش بینی و ناگهانی با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه می شود. در مدل محاسبات ابری سرویسها و منابع از جمله نرم افزار ، سخت افزارها و امکانات زیر ساختی ، از طریق شبکه های توزیع شده در اختیار شبکه های اجتماعی و کاربران قرار می گیرد و تنها شبکه در زمان نیاز از منابع آماده و متناسب با حجم تقاضای خود استفاده می کند. لذا هدف اولیه از رایانش ابری در شبکه های اجتماعی ، ترکیب منابع تکنولوژیک و استفاده از آن به عنوان زیر ساخت شبکه های اجتماعی و ایجاد برنامه های کاربردی مقیاس پذیر است.و اما هدف ثانویه محاسبات ابری با دخالت و تاثیر گذاری در شبکه های اجتماعی ، راهکارهای جدیدی برای ارائه خدمات ابری ایجاد کرده است که social cloud یا ابر اجتماعی نامیده می شود.

فهرست مطالب:

فصل 1- شبکه های اجتماعی

1-1- مقدمه

1-2- تولد شبکه‌ های اجتماعی

1-3- شبکه‏ های عمومی و تخصصی

1-4- شبکه‌ های اجتماعی و سواد رسانه‏ ای

1-5- آمارهایی درباره‌ی شبکه‌ های اجتماعی

1-6- قابلیت‌های شبکه‌ های اجتماعی

1-7- شبکه‌ های اجتماعی در ایران

1-8- شبکه‌ های اجتماعی فراتر از ابزارهای تکنولوژیکی

1-9- مقايسه كاربران چهارشبكه اجتماعي توييتر، فيس‌بوك، لينكدين و ماي اسپيس

1-9-1- فيس بوك (Facebook) 

1-9-2- ماي اسپيس (MySpace) 

1-9-3- توييتر (Twitter) 

1-9-4- لينكدين (LinkedIn) 

1-9-5- اشتراك‌ها و تفاوت‌ ها

1-10- رسانه‌های جدید و گسترش فرهنگ دموکراتیک

1-11- منابع

فصل 2- رایانش ابری

2-1- مقدمه

2-2- رایانش ابری چیست؟

2-3- تاریخچه رایانش ابری

2-4- مزایای رایانش ابری [7][1]

2-5- خدمات رایانش ابری [2]

2-5-1- Software as a Service-SaaS 

2-5-2- Platform as a Service-PaaS   

2-5-3- Infrastructure as a Service-IaaS  

2-6- مدل های پیاده سازی رایانش ابری )برگرفته از ویکی پدیا( [1]

2-6-1- ابر عمومی

2-6-2- ابر گروهی

2-6-3- ابر آمیخته

2-6-4- ابر خصوصی

2-7- چالش های رایانش ابری

2-8- منابع

فصل 3- محاسبات ابری در شبکه های اجتماعی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 45% تخفیف

10000 تومان

55000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
42WORD - قابل ویرایش5500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد