فایل نقشه اتوکد شهر کرمان


دانلود نقشه اتوکد کرمان

 

نقشه اتوکد کرمان دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نقشه اتوکد شهر کرمان می‌باشد که در قالب فایل اتوکد با فرمت (DWG) بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل نقشه از لینک پرداخت آنلاین پایین اقدام نمایید.

دانلود نقشه اتوکد کرمان

دانلود نقشه اتوکد شهر کرمان

درباره شهر کرمان :

استان کِرمان پهناورترین استان ایران و مرکز آن کلانشهر کرمان است. استان کرمان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ و بر اساس آمار مرکز آمار ایران برابر با ۳٬۱۶۴٬۷۱۸ تن بوده‌است. کرمان با دربر گرفتن بیش از ۱۱ درصد از وسعت ایران با حدود ۱۸۳٬۲۸۵ کیلومتر مربع کمابیش اندازه کشور سوریه بزرگی دارد و پهناورترین استان ایران می‌باشد. کرمان نهمین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود. کرمان از استان‌های مهم و تاریخی کشور به شمار می‌آید. استان کرمان مرکز جنوب شرق کشور است و به نوعی مرجع صنعتی، فرهنگی، سیاسی، کشاورزی دانشگاهی علمی، مذهبی و سایر شاخص‌ها در میان استان‌های منطقه جنوب شرق کشور است.

دانلود نقشه اتوکد کرمان

نقشه اتوکد کرمان

استان کرمان همچنین بیش از ۶۶۰ اثر ملی ثبت شده دارد و از استان‌های تاریخی ایران است. استان کرمان ۷ اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد و رتبه نخست ایران را از این حیث دارد. مرکز استان کرمان، کلانشهر کرمان است که مهم‌ترین شهر جنوب شرق کشور و از شهرهای بزرگ ایران محسوب می‌شود. استان کرمان همچنین چندین سال متوالی رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور را از آن خود کرده است.

مطالب مرتبط :

جدیدترین و کاملترین نقشه اتوکد کرمان

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد. در ضمن فونت فارسی بر روی اتوکد حتما داشته باشید.

با 50% تخفیف

6000 تومان

3000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
DWG - اتوکد3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
رضایان می گوید:

سلام واقعا سایت شما بی نظیره نقشتون کارمو راه انداخت خدا خیرتون بده آرزوی موفقیت دارم برای شما

13 اکتبر 2016
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام
ضمن تشکر از خرید و حسن انتخاب شما خدا رو شاکر هستیم که تونستیم برای دوست عزیزی چون شما مفید واقع بشیم.
با تشکر موفق و موید باشید

13 اکتبر 2016