فایل کتاب شفای زندگی


فایل کتاب شفای زندگی

 

 

shafaye-zendegi-www-rdaneshjoo-ir

کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی ترجمه گیتی خوشدل

مختصر توضیحات :

پیشگفتار:

اگر به جزیره ای دورافتاده تبعید می شدم و تنها می توانستم یک کتاب را همراه خود ببرم، چه بسا کتاب «شفای زندگی» لوییز هی را با خود می بردم.

این کتاب نه تنها شیره ی وجود آموزگاری بزرگ، که جوهر قدرتمند و تجربه شخصی بانویی بزرگ نیز هست. لوییز در این کتاب شگفتی انگیز ما را در بخشی از سفر تکاملی اش با خود همراه می کند. داستان زندگیش – که مختصراً در اینجا به آن اشاره شده و به نظر من، خود کتابی دیگر است – حس شفقت و تحسین مرا برانگیخت. معتقدم هرآنچه باید درباره زندگی و درسهایش، و شیوه کار با خویشتن بدانید تماما در اینجا آمده است. این دانش یک راهنمای ارجاعی را نیز شامل میشود که برای الگوهای احتمالی ذهنی که در پس امراض نهفته است به کار می رود. تجربه شخصی من می گوید که این راهنما بی همتا و درخور توجه است. اگر انسانی که به گوشه یی دورافتاده تبعید شده است به طریقی این کتاب را بیابد هرآنچه باید در این زندگی و برای این زندگی بداند خواهد دانست.

خواه در جزیره یی پرت و دورافتاده باشید و خواه نه، حتی اگر «تصادفا» به کتاب لوییز هی دست یافته اید مطمئن باشید که راه خود را پیدا کرده اید. کتابهای لوییز و نوارهای شایان توجهش دربارهٔ شفا و کلاسهای الهام بخش او، هدایای اعجاب آوری برای دنیایی محنت زده است.

خدمتم در راه کمک به بیماران ایدز موجب دیدارم با لوییز، و کاربرد شیوه هایی شد که او برای شفا توصیه می کند. برای هر بیمار ایدز که نوار کاست لوییز را گذاشتم، در نخستین جلسه پیام او را گرفت.

احترام و محبت من نسبت به لوییز، از آنجا نیرو گرفت که دیدم بیماران عزیزم چه سریع و آسان بهبود مییابند. من در زندگی خود، از نعمت استادانی بزرگ و حتی قدیسان و شاید آواتارها نیز بهره مند بوده ام. با این حال، لوییز آموزگاری بزرگ است که به دلیل ظرفیت عظیمی که برای گوش فرا دادن و محبت بی قید و شرط دارد، می توان همراه او ظرف شست و با او سخن گفت. مفتخرم از این که شما را دعوت می کنم تا این کتاب را جزئی از زندگی خود سازید؛ زیرا شما و این کتاب، لیاقت این پیوند را دارید!

دیو بران
رییس سازمان پیشرفتهای درونی
داناپوینت کالیفرنیا
سپتامبر ۱۹۸۴

فهرست مطالب:

پیشگفتار

بخش اول: مقدمه

پیشنهادهایی به خوانندگانم

نکاتی دربارهٔ فلسفه ام

فصل اول: آنچه معتقدم

بخش دوم: جلسه یی با لوییز

فصل دوم: مشکل چیست؟

فصل سوم: مشکل از کجا پدید می آید؟

فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟

فصل پنجم: حالا چه کار می کنیم؟

فصل ششم: مقاومت در برابر دگرگونی

فصل هفتم: شیوهٔ دگرگونی

فصل هشتم: نوسازی

فصل نهم: تمرین روزانه

بخش سوم: به کار بردن این آرمانها

فصل دهم: روابط

فصل یازدهم: کار

فصل دوازدهم: موفقیت

فصل سیزدهم: ثروت

فصل چهاردهم: جسم

فصل پانزدهم: فهرست بیماریها

الگوهای تازه ذهنی

بخش ویژه: جابه جا شدن مهرههای ستون فقرات

بخش چهارم

فصل شانزدهم: داستان من

 

مشخصات کتاب:

نام کتاب: شفای زندگی

نویسنده: لوییز هی

مترجم: گیتی خوشدل

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد در ضمن چند صفحه اول کتاب را می توانید بصورت رایگان در پایین صفحه دریافت کنید و از کیفیت کتاب آگاه شوید.

با 20% تخفیف

5000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود کتاب بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF4000 تومان

برچسب ها: , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد