فایل مقاله مشخصات كلي بازارها و كالا در كشورهاي در حال توسعه


فایل مقاله مشخصات كلي بازارها و كالا در كشورهاي در حال توسعه

 

 

word-www-rdaneshjoo-ir

بخشی از مطالب :

مقاله حاضر به بررسي تأثير مشخصات بازار بر اقتصاد كشورها ، بويژه در کشورهاي درحال توسعه، اختصاص دارد. فرآيند جهاني شدن اقتصاد داراي ابعاد گوناگوني است که برخي از ابعاد آن تأثيري خاص بر بازار کار برجا ميگذارد.از جمله اينها مي توان به روند ايجاد و نابودي مشاغل در فرآيند جهاني شدن، افزايش نابرابري دستمزدي،تغيير در ترکيب شاغلان بخشهاي اقتصادي، ارتقا و رشد بهره وري و کارآيي نيروي کار، افزايش حساسيت تقاضاي نيروي کار، اشاره کرد.مقاله حاضرعلاوه برتبيين پيوند عمومي جهاني- شدن و بازار کار، به بررسي تجربه مشخصات كلي بازار و بازاريابي كالاها در كشورهاي در حال توسعه مي پردازد.

فهرست مطالب:

مشخصات كلي بازارها و كالا در كشورهاي در حال توسعه. 2

چكيده2

مقدمه :2

مباني نظري پژوهش…. 3

پيشينه تحقيق و مطالعات انجام شده3

مشخصات كلي بازار6

عوامل موثر بر بازاريابي و بازار در كشورهاي در حال توسعه. 9

ده نكته كليدي در بازاريابي اجتماعي.. 9

مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي.. 12

برنامه ريزي.. 12

توليد مواد و پيام ها13

پيش آزمون مواد و پيام ها14

مداخله. 14

ارزشيابي.. 14

مطالعه موردي و ميداني:16

مشخصات كلي بازار و بازاريابي در حوزه سلامت… 16

منابع.. 22

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
23WORD - قابل ویرایش5500 تومان

برچسب ها: , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد