دانلود پروپوزال معماری فرودگاه (بندرلنگه)


پروپوزال معماری فرودگاه

 

معماری فرودگاه دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین پروپوزال معماری طراحی فرودگاه در بندر لنگه می‌باشد که در قالب فایل WORD {قابل ویرایش و آماده پرینت} و در 18 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

دانلود پروپوزال معماری فرودگاه

پروپوزال معماری فرودگاه

شرح فایل :

عنوان پروپوزال: معماری طراحی فرودگاه بندر لنگه

بیان مساله : 

بشر همواره به دنبال محیطی امن برای بقا و آسایش خود می باشد و تا به امروز از هر فرصتی برای نیل به این هدف استفاده کرده است. او هم اینک دریافته که تکنولوژی را باید به نحوی دیگر باز تعریف نماید. در غیر این صورت خود و نسل های آینده قربانی خواهند شد. احترام به نیازهای آینده شاید قالبی باشد که مفهوم فن آوری را مفهوم تازه ای می بخشد. چیزی که امروزه بیش از هر چیز به آن نیازمندیم(پودینه و ترشابی، 3:1392 ).

با آغاز قرن بیستم و پیشرفت علم و تکنولوژی از جمله در صنعت ساختمان و ابر سازه‌ها و سهولت در اجرای آن می توان تاثیرات کاملا محسوسی اما به صورت منفی در زندگی اجتماعی انسانها و محیط زیست را مشاهده کرد با رشد فزاینده مصرف سوخت های فسیلی و افزایش جمعیت از یک سو و بحران نفت در دهه 70 میلادی از سوی دیگر، نهضت و مفهومی جدید به نام توسعه پایدار وارد دنیای امروزی شد. معماری پایدار نیز یکی از شاخه های این مفهوم است که با استناد به استانداردهای پایداری وارد صنعت ساختمان و از جمله ابر سازه‌ها شد. (رضوان، 2:1392 ).

معماری فرودگاه

فرودگاه از جمله ابر سازه‌هایی است که از یک سوء مصرف کننده حجم زیادی از منابع بوده است و از سوی دیگر کاربرد و خدمات رسانی حیاتی و مهمی دارند تاثیرات زیست محیطی فرودگاه بر محیط اطراف خود جنبه های مختلفی دارد از جمله آن آلودگی صوتی به واسطه نشست و بر خواست وسایل پرنده، آلودگی هوا در نتیجه احتراق موتورهای هواپیماها، مصرف سوخت های فسیلی برای تامین سوخت هواپیماها، ساختمان ترمینال و بناهای جانبی فرودگاه نیز به دلیل حجم بزرگ و میزان بالای مصرف کنندگان آن آلودگی‌ها و مصرف انرژی متفاوتی خواهد داشت. نحوه گرمایش و سرمایش دفع فاضلاب ها و… از جمله تاثیرات آنها خواهد بود. از این رو پایداری در طراحی فرودگاه با توجه به شرافت و حساسیت عملکرد آنها فرایندی حساس و قابل بحث است.

شکل گیری و طراحی فرودگاه‌ها در کشور به صورت یکسان و عدم استفاده از رویکردهای بومی اقلیمی برای تنظیم حرارت و شرایط محیطی بنای فرودگاه ، فرم های با اتلاف زیاد انرژی و  همچنین عدم توجه به پایداری سازه‌ها از جمله عواملی است که سبب می شود یک فرودگاه نتواند نیازهای عملکردی و آسایشی استفاده کنندگان از فضا را در طول زمان تامین کند.

پروپوزال معماری فرودگاه

فهرست مطالب :

1- بیان مساله

2- پیشینه تحقیق

3- فرضیه‌ها

4- اهداف تحقیق

5- جنبه نوآوری در تحقیق

6- روش کار

7- شرح کامل روش کار و انجام این تحقیق

8- روش گردآوری اطلاعات

9- ابزار گردآوری اطلاعات

10- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و روشهای آماری

11- فهرست منابع  و ماخذ

 

دانلود پروپوزال معماری فرودگاه

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

6000 تومان

3000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
18WORD - قابل ویرایش و آماده پرینت3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد