فایل گزارش کاراموزی پالایشگاه گاز بید بلند


فایل گزارش کاراموزی پالایشگاه گاز بید بلند

 

 

gozaresh-karamozi-[www.RDaneshjoo.ir]

بخشی از مطالب گزارش کار آموزی:

هر مطلبی در هر زمینه ای که باشد نیاز به نقشه کلی از خود را دارد، این قسمت چکیده ای از گزارش ارائه شده است که نقش همان نقشه کلی را ایفا میکند.

محتوای فصل اول مربوط به تاریخچه پالایشگاه و نمای کلی از سرچشمه هایی که به آن گاز وارد میکنند، وظایف قسمت های مختلف پالایشگاه و … می باشد.

فصل دوم در مورد کارها و فعالیتهایی که درون پالایشگاه انجام دادیم، از آموزش ایمنی و گاز H2S و آتش نشانی گرفته تا تئوری های فرا گرفته شده توسط مهندسین محترم در مورد قطعات مکانیکی و سپس وارد منطقه فرآیندی شدن و دیدن توضیحات تئوری به صورت عینی در آن آورده شده است.

فصل سوم و چهارم هم همان تئوری هایی هستند که توسط مهندسین درون پالایشگاه به ما آموزش داده شد که در فصل سه در مورد پمپها و انواع آن با جزییات بیشتر و همچنین پکینگ ها و کوپلینگ ها توضیحات تقریبا کاملی آورده شده و سپس در فصل چهارم کمپرسورها و مبدل های حرارتی شرح داده شده است.

 خلاصه :

گاز طبیعی یکی از پاکیزه ترین انرژی های مصرفی جهان محسوب می شود و لذا در طول سال‌های اخیر یکی از اهداف مهم سیاست های اقتصادی دولت در بخش انرژی جایگزینی گاز طبیعی به جای سایر انرژی های مصرفی   می باشد، به مدد فراوانی و منابع عظیم گاز در کشور مصرف گاز طبیعی در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است. این رشد و همچنین اهداف عالی کشور برای صادرات گاز لزوم توسعه و افزایش ظرفیت پالایش گاز در پلایشگاه‌های جدید و توسعه خطوط و ارتقا شبکه گاز رسانی و توزیع را موجب گردیده است شرکت ملی گاز طی سالیان اخیر با تصویب برنامه های مدون اقدام به برگزاری دوره‌های بلند مدت آموزشی شامل: قبل از اشتغال بكار، در حین کار ( آموزش هاي حين خدمت) و آموزش‌هاي تخصصي براي پذيرفتن مسئوليت ( آموزش فنی وعملی) برای کارکنان خود نموده است. گزارش کاراموزی حاضر بعداز طی دوره چهار هفته آموزش در محل پالایشگاه گاز بیدبلند می باشد.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

تخفیف ویژه 

9000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
49WORD4000 تومان

برچسب ها: , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد