دانلود نسخه کامل کتاب شاقول ابوعلی سینا


دانلود نسخه کامل کتاب شاقول ابوعلی سینا

 

 

ebne-sina-[www.RDaneshjoo.ir]

کتاب شاقول ابوعلی سینا (شاقول پاندولی)

مختصر توضیحات :

کاربران عزیز اینبار کتاب ساخت و آموزش و داستان شاقول ابوعلی سینا (شاقول پاندولی) را برای علاقمندان به این کتاب تهیه نموده ایم شما عزیزان میتوانید از لینک زیر فایل کتاب را خرید و دانلود نمایید. درضمن همانطور که میدانید این کتاب در سایت های مختلف با قیمت (15000 تومان) به فروش می رسد. 

خلاصه ی از کتاب:
کتاب «داستان حیرت‌انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا» نوشته‌ی «کریم زرگر» است. این کتاب یکی از نتایج آزمایش‌های ابو علی سینا، متفکر بزرگ ایرانی را دربردارد. این تحقیق متاسفانه زیر کتاب‌های غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود تا این‌که ۵سال پیش با سرو صدای یک آمریکایی آلمانی‌تبار منتشر می‌شود و جیب عده‌ای از ناشران را از دلارهای آمریکایی سیراب می‌سازد. موضوع این کتاب اسرار پیشگویی با شاقول است. ممکن است برخی از خوانندگان این اثر بگویند که ما مسائل مهم‌تری داریم، اما پاسخ نویسنده این است که نخستین دلیل نوشتن این کتاب معرفی قطعه‌ای از زندگی ابن‌سینا دانشمند ایرانی است که تا کنون کسی آن‌را بازگو نکرده است. به همراه کتاب یک شاقول، ۹ کارت صور فلکی و راهنمای فالگیری کامل ارائه شده است. کتاب حاضر را انتشارات «معین» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. این کتاب حاوی یکی از نتایج آزمایش‌های ابوعلی سینا متفکر بزرگ ایرانی است که متأسفانه زیر کتاب‌های غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود، تا اینکه ۵ سال پیش با سر و صدای یک آمریکایی در واقع آلمانی تبار منتشر می‌شود. موضوع این کتاب اسرار پیشگویی با شاقول است. به قول ابن سینا «پاسخ تمامی سؤالها در درون ماست، و اگر انسان بتواند هیاهوی درونی خود را ساکت نماید، آنگاه است که او پاسخ را دریافت خواهد نمود.» این شاقول ابزاری است برای پیش‌بینی. این بسته شامل یک کتاب راهنما، یک شاقول و ۹ کارت جهت پیش‌بینی است. راهنمای کامل کار با آن به همراه کتاب ارائه شده و کل مجموعه در یک قاب مقوایی شکیل عرضه شده است. و….

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 25% تخفیف

4000 تومان

3000 تومان

جهت خرید و دانلود کتاب بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
183PDF3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
یاسر اسکندری می گوید:

سلام.پرداخت رو انجام دادم اما لینک دانلود برام باز نشد!ایمیل هم نشد!

20 سپتامبر 2016
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما
دوست عزیز هیچ خریدی با ایمیل شما ثبت نشده است لازم به ذکر است هنگام خرید در مرحله آخر باید بر روی گزینه تکمیل خرید کلیک نمایید تا به صفحه دانلود هدایت شوید.
در ضمن اگر از خرید قبلی مبلغی از حساب شما کسر شده باشد طی 72 ساعت آینده به حسابتان باز خواهد گشت.
با تشکر (شاد باشید)

20 سپتامبر 2016
پاسخ به این نظر
حمید می گوید:

واقعاحیرت آوره

16 دسامبر 2016
پاسخ به این نظر
سلیمان می گوید:

خیلی عالیه

11 فوریه 2017