پلان مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول


پلان مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول

 

پلان مجتمع فرهنگی دزفول دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین نمونه پلان مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول می‌باشد که در قالب فایل فایل اتوکد با فرمت DWG بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین اقدام نمایید.

پلان مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول

دانلود پلان مجتمع فرهنگی دزفول

مختصر توضیحات :

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول یکی از مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان دزفول در استان خوزستان است که در ابتدای جاده دزفول- اندیمشک قرار دارد.

این مجتمع فرهنگی که یکی از زیباترین بناهای شهر دزفول به شمار می‌رود، با نشانه های متعدد تاریخی، به سبک پُست مدرن بنا شده است. ساختمان و محوطه این مجتمع به صورت هندسی طراحی شده و محلی برای نمایش نمادهای تاریخی به صورت نو و جدید می‌باشد.

طاق‌های گهواره‌ای، گنبد، بادگیر، حیاط مرکزی و حوض آب، تداعی کننده نمادهای بومی شهر تاریخی دزفول است. بدنه ساختمان همچون دیگر بناهای تاریخی شهر دزفول با آجر ساخته شده و از دیگر مشخصه های ساختمان های بومی این شهر، جان پناه های مُشبک برای تسهیل جریان باد می باشد.

مجتمع فرهنگي سينمايي دزفول

این مرکز در سال 1366 طراحی گردید و اجرای آن که از سال 1367 آغاز شد ، پنج سال به طول انجامید. و اجرای کارهای این مرکز با وجود پشتیبانی های مسئولانه كارفرما ، عاری از مشکلات متداول در کارهای دولتی نبود. درنتیجه کیفیت انجام کار را باید متناسب با این واقعیت ارزیابی کرد.

مساحت زیر بنای این مرکز در حدود پنج هزار متر مربع و محوطه آن در حدود ده هزار متر مربع است. اسکلت ساختمان ترکیبی از فولاد و بتون مسلح می باشد که در بخش های داخلی به صورت نمایان گذارده شده. در نمای داخلی از سیمان سفید و کاشی و سنگ ؛ و در نمای خارجی از آجر، سیمان سفید، کاشی، سنگ سفید و سنگ رنگی استفاده شده است.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 20% تخفیف

10000 تومان

8000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
اتوکد - DWG8000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد