مجموعه کامل کتاب بنويس تا اتفاق بیفتد


مجموعه کامل کتاب بنويس تا اتفاق بیفتد

 

 

کتاب بنويس تا اتفاق بیفتد

مختصر توضیحات :

سررشته امور را به دست بگیرید و به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید.
دکتر هنریت آن کلاوسر در بنویس تا اتفاق بیفتد شرح میدهد که گام نخست در راه رسیدن به اهداف، نوشتن آنهاست. نوشتن حتی کمک می کند تا بفهمید چه می خواهید. در این کتاب، با داستان هایی از آدم های عادی آشنا می شوید که بعد از آوردن آرزو های خود بر روی کاغذ شاهد معجزات کوچک و بزرگ در زندگی خود بوده اند. توصیه های واقع بینانه و تمرین های آسان خانم کلاوسر مسلما قوه خلاقانه شما را فعال می کند و چیزی نمی گذرد که متوجه می شوید با نوشتن آرزوها، پرواز خود را به سوی موفقیت آغاز کرده اید.

ایده این کتاب ساده به نظر می‌رسد شما برای اینکه بتوانید رویاها ،اهداف و آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید قبل از هر چیز باید آن‌ها را بر روی کاغذ بیافرینید، یعنی باید خیلی ساده درباره آنها بنویسید.

در ابتدای کتاب خانم دکتر هنریت کلاوسر خودش را این گونه معرفی می‌کند:
«من دکترای خودم را در ادبیات انگلیسی گرفته‌ام و در دانشگاه‌هایی در نیویورک ، لوس آنجلس ، سیاتل و لس بریج در ایالت آلبرتای کانادا تدریس کرده‌ام.اولین کتابم به نام نوشتن در هر دو سوی مغز ،به مسئله مسامحه و تنبلی و اضطراب نویسندگی می‌پردازد.موضوع کتاب این است که یاد بگیریم میان نوشتن و ویرایش تمایز قائل شویم و آنها را از هم جدا کنیم.کتاب به شما آموزش می‌دهد که نخست بنویسید و سپس کلمات خود را صیقل بدهید نه اینکه سعی کنید هر دو کار را همزمان انجام بدهید.»

هنریت کلاوسر در جایی دیگر در ابتدای کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد، می‌گوید:
«بعضی‌ها دفتر خاطرات دارند؛ بعضی‌ها افکار خود را روی دستمال، پشت پاکت‌های نامه، تکه کاغذهای بریده شده از یک دفتر یا هر تکه کاغذ دیگری که دم دست باشد می‌نویسند.نگران نوع کاغذی که استفاده می‌کنید یا اینکه باید در یک دفتر بنویسید یا روی یک تکه کاغذ نباشید.هر نوع کاغذی اعم از خط دار یا بی‌خط ،گران یا ارزان، در یک دفتر یادداشت یا جدا از آن ،و با هر نوع خودکاری-یا مدادی-با هر رنگی مناسب است.تنها قانون من این است که هر بار چیزی می‌نویسید زیر آن تاریخ بزنید.»

خانم کلاوسر در ادامه این مطلب می‌گوید:
«شاید تا حالا ایده اصلی را گرفته باشید.این یک مسابقه نیست که برای قبول شدن در آن مجبور باشید خوانا بنویسید، از قوانین پیروی کنید، روی کارت‌های ۳در ۴ بنویسید و غیره.می‌توانید هر طور که دوست دارید بنویسید و باز هم نتیجه بگیرید.»

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

5000 تومان

2500 تومان

جهت خرید و دانلود کتاب بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
256PDF2500 تومان

برچسب ها: , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد