دانلود گزارش تخصصی مرتبط با معاون و مدیر دبستان راهنمایی دبیرستان


دانلود گزارش تخصصی مرتبط با معاون و مدیر دبستان راهنمایی دبیرستان

 

 

 

gozaresh-takhasosi-www-rdaneshjoo-ir-1

مختصر توضیحات:

موضوع گزارش: برقراری تعامل و رابطه خوب باهمكاران درمدرسه

چكيده

دربين نيروهاي آموزش و پرورش، مديران/ معاونان بايد كساني باشند كه با بردن نامشان به ياد خوبي، صفا، صداقت وتمامي فضايل اخلاقي افتاد اما متاسفانه اين موضوع بالعكس است .با راه حل هايي كه در اين گزارش اجرا آوردم در پايان زماني كه همكاران متوجه صداقت ودرستي تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغييرات ايجاد كردند نگاه های سنگين گذشته وجود نداشت و .باعث تعامل بهتري مي شد درك واقعي همكار در شرايط مختلف عامل مهمي در بهبود روابط و تغيير ديد گاه نسبت به مدير مدرسه گرديد.زماني كه مشكلي به وجود مي آمد و بنده با كمال ميل اداره كلاس يا هر موردي كه مشكل را برطرف ميكردرا قبول ميكردم ،در برخورد هاي بعدي مشاهد ه مي كردم كه همكار با چه تواضع و احترام خالصانه اي برخوردمي نمود. واين موارد منجر به اين شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاري د اشته باشم.

مقدمه 

ارتباطات در نظر شما چه معني مي دهد؟ هريك به ما از تناسب شخصيت و تجارب خود بدان جواب متفاوتي خواهيم داد .ارتباطات با تفهيم سر وكار دارد اشخاصي با كه يكديگر در ارتباط اند بايد بدانند كه چه مي گويند و چه ميشنوند. تعامل، رابطه دو سويه اى است كه انسان ها براى رفع نياز و انگيزه براى زندگى ايجاد مى كنند. ارتباط و تعامل سبب مى شود انسان سلامتى و آرامش بيشترى را احساس كند. نخستين ارتباط و تعامل اجتماعى  در بسترخانواده شكل مى گيرد و خانواده ها مى توانند براى اعضاى خود و حتى جامعه مفيد و مضر باشند. ارتباط وتعامل مى تواند نقش پيشگيرانه از انواع آسيب و ها اختلالات داشته باشد.ارتباط و تعامل زير بسترهايى دارند در كه رابطه بروز و ظهور مى كنند ما در. زندگى روزمره ارتباطات گوناگونى داريم،ارتباط با خودمان، محيطمان و طبيعت. كسى كه نتواند با خود، محيط و طبيعت سازگارى خوبى داشته باشدفرد سالمى نيست. حضرت على »ع« خطاب به كارگزاران مى فرمايد: «انعطاف پذير و انتقادپذير باشيد ،انتقامجو، عيب و جو بهانه گير نباشيد با. آرامش و احترام به حرف ديگران گوش كنيد، حرف ديگران را قطع نكنيد و امين و رازدار باشيد.» همه معصومين با  بيان هاى مختلف به تاكيد ارتباط و تعامل اشاره فرمودندکه به طور مثال احترام و تكريم، احساس همدلى، اخلاق تشكر و قدردانى، خوش بينى، فضايل اخلاقى، د يندارى، صداقت، محبت و مهربانى، كارگشا بودن، تحمل و و صبر مدارا، رعايت حقوق ديگران، اميدوارى، شنونده خوب بودن و بسيارى ديگر حكايت از مهارت و ها ايجاد ارتباط در زندگى بشر دارند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

4000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
10WORD - قابل ویرایشابتدایی - راهنمایی - دبیرستان2000 تومان

برچسب ها: , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد