روش های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt


روش های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt می باشد. که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

 

سوالات شنیداری آزمون زبان msrt

نمونه سوالات آزمون msrt 97

 

فایلی که مشاهده میکنید شامل :

تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt سال 97 وزارت علوم و منبع سوالات اردیبهشت، تیر، شهریور ماه سال 97 میباشد.

 

✅ مختصر توضیحات :

 

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt  سال 97 وزارت علوم

جهت موفقیت در این آزمون بهتر است زمانی معادل یک یا دو روز را صرف حفظ نمودن سوالات همراه با پاسخ های آن نموده و مابقی وقت خود را صرف یادگیری تکنیک های پاسخ گویی به سوالات این بخش از طریق اسکریپت نمودن script متن مکالمات و نکته برداری note taking از متن مکالمات بنمایید تا مهارت شما در این بخش تقویت شود.

فایل این منبع شامل بیش از 150 صفحه از سوالات لیسینینگ مشتمل بر 60 صفحه تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش بلند مکالمات و سوالاهای اختصاصی آزمون برای هر تکنیک و دو سری آزمون به همراه متن مکالمات و جواب تشریحی تمامی سوالات مندرج در کل مجموعه است.

نمونه سوالات آزمون msrt 97

 

با مطالعه این مجموعه مهارت های مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات این بخش را پیدا کرده و با تسلط بالایی قادر به پاسخگویی به این بخش هستید همچنین با توجه به اینکه در آزمون های امسال و سال قبل از این مجموعه در هر آزمون بیشتر از 10 سوال طرح شده است احتمال اینکه در ماه های آینده از این مجوعه سوال طرح شود بسیار زیاد است.

با توجه به اینکه از آزمون بهمن ماه دفترچه بخش های شنیداری و گرامر- ردینگ از هم جدا شده و دانشجویان دیگر نمی توانند زمان بخش شنیداری آزمون را صرف گرامر و ردینگ نمایند، در صورتی که در آزمون های گذشته بیشتر دانشجویان زمان بخش شنیداری را به بخش ردینگ اختصاص می دادند و می توانستند هر چهار ردینگ آزمون را پاسخ دهند.

نمونه سوالات آزمون msrt 97

 

ولی با توجه به این روند جدید عملا 45 دقیقه از وقت را که قبلا صرف ردینگ می شد را از دست داده و در نتیجه نمره بخش ردینگ هم بسیار پایینتر از قبل می شود. با توجه به شرایط جدید آزمون تنها راه موفقیت در آزمون این است که بتوان حداقل 20 تا 25 تا از سوال های بخش شنیداری را پاسخ داد. همچنین با توجه به اینکه منابع بخش شنیداری آزمون MSRT در گذشته کتاب KIT و لانگمن بود و در سال های اخیر منابع این بخش از آزمون بسیار متغییر و تا حدودی غیر قابل پیش بینی شده است و بصورت دوره ای هر چند آزمون یکبار از منابع جدید سوال طرح می شود دسترسی به منابع جدید این بخش و میانبر زدن و حفظ سوالات و پاسخ های آن و صرفه جویی در وقت و زمان سبب موفقیت بیشتر در این آزمون می شود.

نمونه سوالات آزمون msrt 97

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

12000 تومان

6000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF6000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد