فایل کاربینی بانک ملی بهمراه پاورپوینت


فایل کاربینی بانک ملی بهمراه پاورپوینت

 

karbine-banke-mlie-[www.RDaneshjoo.ir]

بخشی از مطلب :

بانک ملی در سال ۱۳۰۷ه.ش در تهران افتتاح شد. اکنون ۸۳ سال است که از تاسیس پر افتخار بانک ملی ایران می گذرد. بانک ملی ایران اکنون با بیش از ۳۳۰۰ شعبه فعال داخلی و ۱۸ شعبه خارجی و بالغ بر ۵۳٬۰۰۰ پرسنل و بیش از ۸۰ سال سابقه یکی از بانک‌های مطرح در ایران می‌باشد. که باعث شده این بانک یکی از قوی ترین موسات مالی چه در ایران حتی در دنیا باشد.
در مورد فرایندهایی که در سازمان مزبور انجام می شود به طور کلی باید گفت:بانک موسسه ایست مالی که در زمینه دریافت و پرداخت وجوه و صدور انواع چکهای تضمینی و بین بانکی و اعطای تسهیلات به مشتریان فعالیت می کند.
شعبات دارای درجه هستند که این درجه بر حسب حجم فعالیت شعبه,میزان سپرده ها,مانده شعبه،درصد رشد وکادر شعبه مشخص می شود.
تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه  ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه ۳می باشد.دارای ۱۱پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و ۴نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از ۸ صبح تا ۱۶ می باشد.
دراین شعبه ساعت ۸ تا حدودا ۱۱ صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و…در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

 

عنوان مطالب :

  1.  تشريح جريان فرآيند کار
  2. . ماشين‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
  3.  محصولات توليد شده (کالا يا خدمات) و نحوه ارايه خدمات پس از توليد و تحويل
  4. . نحوه کنترل کيفيت انجام فعاليت‌ها
  1. .  ويژگي‌هاي مهارتي
  2. .  دانش و استعدادهاي موردنياز
  3. . ويژگي‌هاي جسماني

. سختي و پيچيدگي کار

. نکات مربوط به قوانين و مقررات انجام کار

.  نکات مربوط به ايمني و بهداشت

.  نکات مربوط به فرهنگي و اجتماعي (جاذبه و انگيزه‌هاي شغلي)

. وضعيت درآمدي و مباحث اقتصادي

تحقيق، توصيف و مقايسه ويژگي‌هاي شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور

 ارايه نظرات و پيشنهادات کاربين در خصوص موقعيت فعلي و آينده شغل موردنظر

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50 % تخفیف

18000 تومان

9000 تومان

جهت خرید و دانلود کاربینی بانک ملی بهمراه پاورپوینت بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
24WORD + PPT9000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد