دانلود بهترین منابع ریدینگ آزمون زبان MSRT


بهترین منابع ریدینگ آزمون زبان MSRT

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین منابع ریدینگ مرداد و شهریور 95 آزمون زبان MSRT – منبع سؤالات درک مطلب مرداد و شهریور 95 آزمون MSRT می باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

 

منابع آزمون زبان MSRT

دانلود منابع آزمون زبان MSRT

 

✅ مختصر توضیحات :

 

منابع آزمون زبان MSRT

دانلود منبع ریدینگ مرداد و شهریور 95 آزمون زبان MSRT – منبع سؤالات درک مطلب مرداد و شهریور 95 آزمون MSRT

منبع حاضر به روزترین مرجع سوالات ریدینگ آزمون MSRT به شمار می رود. این منبع شامل 7 بخش و 35 متن ریدینگ همراه با پاسخنامه میباشد. 2 متن از 4 متن ریدینگ آزمون 7 خرداد 95، 1 متن از 4 متن ریدینگ آزمون مرداد 95 و  3 متن از 4 متن ریدینگ آزمون شهریور 95 از این منبع طرح شده است،  لذا به احتمال فرآوان در آزمون های آینده شاهد طرح سوالات ریدینگ از این منبع ارزشمند خواهیم بود.

منابع آزمون زبان MSRT

در آزمون های گذشته بیش از 50 درصد سوالات ریدینگ از منابع ما طرح شده است و این میزان در آزمون های اخیر اردیبهشت،خرداد و مرداد و شهریور  1395، 100 درصد بوده است. با توجه به روند جدید آزمون MSRT که دفترچه سوالات دو مرحله توزیع می شود بخش شنیداری جدا و در اول آزمون و دفترچه بخش دوم و سوم بعد از اتمام شنیداری، بنابراین بحث زمان بسیار هائز اهمیت می باشد و اینکه بدانیم منابع اصلی آزمون کدامند.

منابع آزمون زبان MSRT

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
محمدرضا می گوید:

آزمون

14 جولای 2016
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را کامل درج نمایید
جهت بروز هرگونه مشکل و سوال میتوانید از طریق فرم تماس با ما که بالای صفحه سایت درج شده است مطرح کنید تا به مشکل و سوال شما رسیدگی و پاسخ داده شود.

با تشکر فراوان

14 جولای 2016